anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Ik ben bezig met ADSL installeren met een ethernet modem. Als ik test met een laptop met 98 heb ik een snelheid van 1330 kbps (speedtest.nl) zet ik nu hetzelfde modem op een xp pro machine sp1 dan wordt hij maximaal met 800 kbps verbonden (ook in het modem staat die snelheid) en speedtest geeft maximaal 670kbps. hoe kan ik dit verhelpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Probeer tcp optimizer eens, of anders de registry patches. Wil nog wel eens aardig helpen in xp. http://www.speedguide.net/downloads.php http://www.speedguide.net/tcpoptimizer.php Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Qos ken je ook uit zetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 [quote:1f026b92b6="taco78"]Qos ken je ook uit zetten[/quote:1f026b92b6] ik had begrepen dat dat alleen maar nadelen heeft.... maar ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb. in ieder geval ben ik er uit. ergens in de bedrading zat iets niet goed en ik kwam er achter dat het abbo op die lokatie 800/256 is. (toch vreemd dat ik de eerste keer 1330 kbps haalde) hij is nu bijna continue 770, ik vind het best zo die optimizers kan ik geen wijs uit worden maar daar ga ik me morgen wel in verdiepen. iig bedankt voor de reacties Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 [quote:8a49d62c74]2. Using the program If you do not feel like reading the entire documentation below, or you simply need the tweaks NOW, without spending time in learning the meaning of all those settings, you can use the Optimizer by following these short instructions: - Choose your maximum Connection Speed from the slider bar (the maximum available bandwidth, in kilobits per second) - Choose your Network Interface, or check to Modify All Network Adapters - Pick "Optimal settings" from the radio-buttons near the bottom of the program - Click on the "Apply changes" button and reboot [/quote:8a49d62c74] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen