Ga naar inhoud

Toetsenbord van slag en linkjes kunnen niet meer aangeklikt worden


Leon Teussink

Aanbevolen berichten

Geachte heer/mevrouw, Sinds gisteren is mijn laptop van slag. De numlock werkt niet meer naar behoren. Ik kan links vanuit emails niet meer aanklikken zonder dat er een error wordt gemeld. Bij gebruik van het toetsenbord in google werkt deze anders dan in word. Het lijkt of alle functies van het toetsenbord andere commands hebben. De aparte numlock toetsen 7=7+ ; 1=01; 2=24 ; 3=3; 4=24; 5=5 en regel verder 6=6 ; 7=+7; 8=8 9= naar boven in het scherm. de shift en dan een hoofdletter is delete enz. met andere woorden, hij is compleet het spoor bijster. Ik weet echt niet wat ik moet en ben ten einde raad. Is dit een virus of heb ik per ongeluk zaken gewijzigd. Systeemherstel werkt overigens niet... Ik verneem heel graag een oplossing Alvast hartelijk dank voor de moeite.. Mvg Leon Teussink
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Wow, jij weet ook van e0lles een knap log te maken, ook van stof! Het toeval wil dat ik gitesren ook eens tussen de toetsen van mijn klavier keek en hetzelfde zag! Als ik Han de mattenklopper zie zwaaienOf met de ragebol vliegt hij tegen de wanden opDenk ik telkens bij me eigenHan moest een standbeeld krijgenMidden in een groot bassin van schuimend sop(Op het Han's plein)O, het zou zo schitterend mooi kunnen wezenHan daar te zien staan met een emmer en dweil van steenOok al zal 't er nooit van kommeKan me dat nog niks verdommeZoals Han poetsen kan, is er geen een (...)naar Wim Sonneveld*wink, big smile*
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...