anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Bij het afsluiten van Windows XP Pro (op mijn P4 2.4G 1Gig RAM) worden eerst 'de instellingen opgeslagen' en vervolgens 'Windows wordt afgesloten'. Bij die laatste melding (op zo'n net blauw scherm je kent t wel) hangt mijn computer 1 tot 3 minuten voordat ie werkelijk uitgaat. Dit is een van de problemen waar ik al lang mee zit en nog steeds geen oplossing voor heb. Ik installeerde Windows al eens opnieuw, maar ik gebruik veel software en heb geen zin een week te verspillen na iedere installatie opnieuw te starten. Gevolg: had meteen weer zelfde probleem maar ik weet niet of iets het triggerde. Iemand hier ervaring mee oid? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 Je hebt er zeker 30 virusscanners en 80 soorten anti-spysoftware op staan? Dan nog eens 90 popup-killers? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 Ehh.. nee? Ik gebruik wel veel software, maar weinig van dat draait mee op de achtergrond. Op dit moment (net gestart) geeft Taakbeheer een geheugengebuik aan van 225/2975MB, en voor SP2 lijkt me dat zeer netjes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen