anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Hallo, Ik heb een aardig probleem waar ik niet uitkomt. Nu heb ik het spel GTA: San Andreas gedownload en heb die op hdd H: Staan. Ik heb op die schrijf ong. 90 gb over. Nu moet ik een rar uitpakken en 1 bestand van 4 gb in een andere map zetten. Dus ik maak een nieuwe map aan op schrijf H:. Als ik even bezig ben het bestand uit te pakken, geeft hij een Windows fout dat ik te weinig schrijfruimte heb op schrijf C:. Schrijf C: is iets meer dan 5 GB bij mij, maar leg het daar aan dat de schrijf moet denken ofzo? Als het daaraan leg, kan ik dan mijn C: schrijf iets groter maken bijv 10 GB zonder mijn pc te formatten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 [quote:dfa0e18362="NickV."]kan ik dan mijn C: schrijf iets groter maken bijv 10 GB zonder mijn pc te formatten?[/quote:dfa0e18362]Buiten de vraag of dit wel is toegestaan (illegaal spul) kun je met bijvoorbeeld Partition Magic de C-schijf vergroten zonder data te verliezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Als winrar zijn tijdelijke bestanden op c: zet, kan het natuurlijk mis gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Ik heb ut al gevonden, bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 [quote:848e7c46e2="NickV."]Ik heb ut al gevonden, bedankt.[/quote:848e7c46e2]En wat ging er fout? Kunnen andere er ook nog wat van leren.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen