Ga naar inhoud

Msn messenger 7.0 probleem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met msn 7.0. Als ik me aanmeld blijft het icoontje steeds ronddraaien, maar gebeurd er verder niks. Als ik echter de status verander, wat dus kan met msn 7.0, ook tijdens het aanmelden, ben ik opeens aangemeld. Echter de contactpersonenlijst blijft helemaal leeg, en ook de tabs aan de linkerkant verschijnen niet. Anderen zien mij wel, maar als ze wat tegen me willen zeggen krijgen ze alles terug, en ik zie dus niets van hun berichten. Heb alles al geprobeerd. Vele malen gedeinstalleerd, msn 6.2 erop gezet, maar daar had ik hetzelfde probleem. Soms werkte het even wel goed na weer een verse installatie, maar daarna weer niet. Het lijkt dus niet aan msn zelf te liggen. Ik heb geen idee wat het kan zijn..
Link naar reactie
Wat bedoel jij met verse install? Alles partities formateren? Of doe jij Windows over Windows? Als jij altijd alle partities wist, dan is de kans klein dat het aan virale software ligt. Maar probeer maar eerst ff op virussen te scannen. Ik zou dat ff met Norton doen. Die online scanners zien minder. En als dat scannen op virussen niks uithaalt. Probeer dan je geheugen eens te testen. Met b.v. memtest: http://www.memtest.org/ Raadzaam is om deze ff een nachtje te laten lopen. En daarna ook nog ff met deze: http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp . Die laatste zou ik ff uurtje laten lopen ofzo.
Link naar reactie
Nee, ik bedoel een msn installatie, geen complete windows installatie natuurlijk :P Ik ga er niet heel mn pc voor leegmaken. Nu, na een nieuwe herstart werkt het weer wel. Ik probeer me een paar keer aan en af te melden, kijken of dat nu wel lukt... Volgens mij is het nu wel opgelost. Heb me vier keer achtereen aan en afgemeld zonder problemen. Denk dat het toch spyware geweest is dus. Een virusscan heb ik al gedaan ook, en mn laptop is virusvrij. Ik gebruik tegenwoordig zonealarm suite inclusief virusscanner, en die bevalt me uitstekend!
Link naar reactie
[quote:449a01c0b7="weert114"]Nee, ik bedoel een msn installatie, geen complete windows installatie natuurlijk :P Ik ga er niet heel mn pc voor leegmaken. Nu, na een nieuwe herstart werkt het weer wel. Ik probeer me een paar keer aan en af te melden, kijken of dat nu wel lukt... Volgens mij is het nu wel opgelost. Heb me vier keer achtereen aan en afgemeld zonder problemen. Denk dat het toch spyware geweest is dus. Een virusscan heb ik al gedaan ook, en mn laptop is virusvrij. Ik gebruik tegenwoordig zonealarm suite inclusief virusscanner, en die bevalt me uitstekend![/quote:449a01c0b7] :D, okee verkeerd begrepen. Gelukkig is het nu opgelost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...