anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb een probleem met msn 7.0. Als ik me aanmeld blijft het icoontje steeds ronddraaien, maar gebeurd er verder niks. Als ik echter de status verander, wat dus kan met msn 7.0, ook tijdens het aanmelden, ben ik opeens aangemeld. Echter de contactpersonenlijst blijft helemaal leeg, en ook de tabs aan de linkerkant verschijnen niet. Anderen zien mij wel, maar als ze wat tegen me willen zeggen krijgen ze alles terug, en ik zie dus niets van hun berichten. Heb alles al geprobeerd. Vele malen gedeinstalleerd, msn 6.2 erop gezet, maar daar had ik hetzelfde probleem. Soms werkte het even wel goed na weer een verse installatie, maar daarna weer niet. Het lijkt dus niet aan msn zelf te liggen. Ik heb geen idee wat het kan zijn.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Scan eens op spyware. Heb je Windows 2000/XP? Gebruik dan Hitman Pro ( www.hitmanpro.nl ). Heb je een oudere Windows, dan moet je de programma's los gebruiken. Zie dezelfde website voor links. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Werkt super dat progje! Voert volautomatisch een aantal antispyware progjes uit! Msn doet t weer, maar ik moet nog ff zien dat ie t blijft doen. Alvast bedankt in elk geval! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 [quote:150e36656c="weert114"]Werkt super dat progje![/quote:150e36656c]Zeker, laat 'm 1x in de week z'n werk doen en je systeem blijft zogoed als vrij van spyware. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Heb te vroeg gejuicht. Het is nog niet opgelost.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 [quote:60ef9bba5c="weert114"]Heb te vroeg gejuicht. Het is nog niet opgelost..[/quote:60ef9bba5c]Doe eens 'n virusscan. Eventueel [url=http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp]online[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Wat bedoel jij met verse install? Alles partities formateren? Of doe jij Windows over Windows? Als jij altijd alle partities wist, dan is de kans klein dat het aan virale software ligt. Maar probeer maar eerst ff op virussen te scannen. Ik zou dat ff met Norton doen. Die online scanners zien minder. En als dat scannen op virussen niks uithaalt. Probeer dan je geheugen eens te testen. Met b.v. memtest: http://www.memtest.org/ Raadzaam is om deze ff een nachtje te laten lopen. En daarna ook nog ff met deze: http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp . Die laatste zou ik ff uurtje laten lopen ofzo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Nee, ik bedoel een msn installatie, geen complete windows installatie natuurlijk :P Ik ga er niet heel mn pc voor leegmaken. Nu, na een nieuwe herstart werkt het weer wel. Ik probeer me een paar keer aan en af te melden, kijken of dat nu wel lukt... Volgens mij is het nu wel opgelost. Heb me vier keer achtereen aan en afgemeld zonder problemen. Denk dat het toch spyware geweest is dus. Een virusscan heb ik al gedaan ook, en mn laptop is virusvrij. Ik gebruik tegenwoordig zonealarm suite inclusief virusscanner, en die bevalt me uitstekend! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 [quote:449a01c0b7="weert114"]Nee, ik bedoel een msn installatie, geen complete windows installatie natuurlijk :P Ik ga er niet heel mn pc voor leegmaken. Nu, na een nieuwe herstart werkt het weer wel. Ik probeer me een paar keer aan en af te melden, kijken of dat nu wel lukt... Volgens mij is het nu wel opgelost. Heb me vier keer achtereen aan en afgemeld zonder problemen. Denk dat het toch spyware geweest is dus. Een virusscan heb ik al gedaan ook, en mn laptop is virusvrij. Ik gebruik tegenwoordig zonealarm suite inclusief virusscanner, en die bevalt me uitstekend![/quote:449a01c0b7] :D, okee verkeerd begrepen. Gelukkig is het nu opgelost. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen