Ga naar inhoud

Foutmelding DOS-instanties

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een poosje een foutmelding voor DOS-programma's. Dit is waarschijnlijk gekomen door het verwijderen van een programma dat meteen ook een paar bestanden in SYSTEM 32 heeft meegenomen. Elke keer als ik iets wil doen dat via Command Prompt opstart of soms niet eens komt er de volgende foutmelding: 16-bits Windows-subsysteem C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows-toepassingen. Kies S;uiten om de toepassing af te sluiten Wat moet ik doen?? :-?
Link naar reactie
[quote:4879252990="treffers"]Hoogstwaarschijnlijk staat in Windows/repair nog de orginele versie, deze kopiëren en in system32 plakken. Ad[/quote:4879252990] Ok,bedankt dat heb ik nu gedaan en sommige programma's werken weer. Maar nu krijg ik de volgende foutmelding: 16-bits Windows-subsysteem C:\WINDOWS\SYSTEM32\cmd.exe Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten ook als ik nu in uitvoeren intik: cmd krijg ik dezelfde foutmelding maar dan cmd.com
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...