Ga naar inhoud

Waar is mijn schijfruimte gebleven?


Aanbevolen berichten

Op mijn derde partitie van mijn 250Gig schijf, die een goede 100Gig groot is, heb ik ongeveer 25 Gig gevuld staan. Alle progjes die ik gebruik om te laten zien hoeveel vrije ruimte ik nog heb, geven aan dat er ongeveer 75 Gig is gebruikt. Dus 50Gig meer dan ik kan vinden. Er stond een imagebestand van ongeveer 50Gig op van mijn vorige computer, maar die is gewist. Apparaat is daarna diverse malen uitgeweest.Hoe zit dit in elkaar. Heb gebruikt: apparaatbeheer>schijfbeheer, Treesize, Spacemonger, PartitionMagic. De boel zit niet in de prullenbak. Kan het zijn dat het iets te maken heeft met Norton Systemworks? Bij de installatie daarvan verandert Norton de prullenbak in een Norton Protected Files afdeling. Hier heb ik later weer een 'gewone' prullenbak van gemaakt.
Link naar reactie
Het ligt inderdaad aan de instellingen van Norton Protected Recycle Bin. Ik had de funktie een week geleden uitgeschakeld, met de veronderstelling dat de beschermde bestanden dan mee zouden verdwijnen. DAT was dus niet het geval. Heb Norton Prullenbak geleegd en ben weer in bezit van mijn vrije ruimte. Bedankt voor de moeite!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...