anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Sinds kort heb ik het volgende.Als ik op een link op een webpagina klik kunnen er 3 dingen gebeuren: 1. Hij linkt gewoon door. Geen probleem dus 2. Er gebeurt niks, en onderin beeld krijg ik de melding: popup blocked 3. Er gebeurt niks en en het scherm loopt vast. Ik heb geen sp geinstalleerd, firewall is uit. Het enige wat ik kan bedenken is dat dit via Hitmanpro is gebeurd. Mijn vraag: kan dit en zoja hoe draai ik dit weer terug, want het is uiterst irritant en lastig. Als dit niet het geval is, graag andere suggesties! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 In SP2 zit een pop-up blokker. Houdt CTRL in wanneer je op een link klinkt waar een pop-up aan vast zit en de pop-up wordt toegelaten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 [quote:3d3d78611b="JBS"]In SP2 zit een pop-up blokker. Houdt CTRL in wanneer je op een link klinkt waar een pop-up aan vast zit en de pop-up wordt toegelaten.[/quote:3d3d78611b] Ik had echt geschreven dat ik GEEN sp had geinstalleerd :o . Maakt niet uit. Ik denk het gevonden te hebben. In Hitman zit de Surfright optie. Daarin (op advies v.e. andere site) alles uitgeschakeld en nu klikt alles gelukkig weer netjes door. Ondanks dat bedankt voor je reactie :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 [quote:208ac7e8a6="generaal"][quote:208ac7e8a6="JBS"]In SP2 zit een pop-up blokker. Houdt CTRL in wanneer je op een link klinkt waar een pop-up aan vast zit en de pop-up wordt toegelaten.[/quote:208ac7e8a6]Ik had echt geschreven dat ik GEEN sp had geinstalleerd :o .[/quote:208ac7e8a6]Oops.. nou je 't zegt :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Plaats anders eens een HijackThis-logje in "Beveiliging & Privacy". Hoe je dat moet doen kun je [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=765174#765174]hier[/url] lezen. Groeten, DBP Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen