anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Hallo, Ik heb geprobeerd mijn laptop te beveiligen met een wachtwoord. Dus via het gebruikers in configuratiescherm wachtwoord aanmaken gebruikt voor mijn account (beheerders account). Ook geprobeerd de aanmelding volgens de klassieke aanmeld methode. Maar helaas geen aanmeld scherm bij het opstarten. Weet iemand hoe ik dit voorelkaar kan krijgen? vr.gr. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Start > uitvoeren > control userpasswords2. Zet een vinkje voor "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Als je je laptop echt wilt "beveiligen" kun je dat beter doen middels een Bios wachtwoord. Gewoon instellen dat ie d´r bij elke boot (opstart) naar vraagt en niemand kan je laptop meer opstarten zonder het wachtwoord. Groeten, DBP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Hallo, Het is gelukt. Ik heb via de optie van JBS gedaan. De bios optie ga ik het weekend ook even uitproberen. Dan kan ik een keuze maken. Bedankt voor de reacties. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen