Ga naar inhoud

Fout met configuratie scherm

Aanbevolen berichten

[img:571d4695c4]http://www.xs4all.nl/~reparaz/anders/foutmelding.JPG[/img:571d4695c4] deze fout geeft hij aan, als ik naar configuratie scherm ga. Hier heb ik al een eerder topic over aangemaakt. Ik heb mn pc geformateerd (moest gebeuren) en nu heb ik net de "normale" audio driver geinstalleerd van mn mobo, en de fout komt weer. Het ligt dus aan die driver van mn normale onboard geluidskaart. Ik heb gewoon nog een 5.1 aparte creative geluidskaart, maar heb de onboard ook nodig voor mn microfoon etc. Heeft iemand een tip?
Link naar reactie
[quote:875696aecb="MGSpecial"]Ik zou dat maar eens volgen dat verhaaltje.of heb je dat al gedaan?[/quote:875696aecb] Ja allang, maar dat staat al compleet op full? en ik krijg hem ook niet 1 keer, moet hem 10 keer wegklikken ofsow? Kan iemand me pls helpen? word hier helemaal gek van? :roll: :(
Link naar reactie
[quote:86c8be268a="Martijn Hogendorf"]Wat is je toen gegeven als oplossing?[/quote:86c8be268a] wat ik in de eerste post al aangaf, mn drivers voor beiden geluidskaarten herinstaleren,,... dus voor mn 5.1 creative, en voor mn 5.1 onboard geluidskaart, alleen heb dus mn pc geformateerd (moest gebeuren namelijk) en het ligt echt aan de driver van mn onboard geluidskaart,, want sinds ik die erop heb zitten, doet hij dat dus. Heb hem er nu af gegooit, en heb nergens last van, maar wil toch echt die geluidskaart gebruiken aangezien ik mn mic daar in moet hebben. Heb al de nieuwste driver gedownload via asus aangezien het een asus mobo is, maar daar geeft hij die fout dus mee..? :-?
Link naar reactie
[quote:a656b28fe5="Martijn Hogendorf"]En als je dan is [url=http://download.nvidia.com/Windows/nForce/5.10/nForce_5.10_WinXP2K_WHQL_international.exe]deze[/url] probeert. Dit is het complete nforce pakket ineen.[/quote:a656b28fe5] hmm, thx, ff proberen. edit: is dit ehh... ook de videokaart driver?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...