anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Ha, Mijn windows 2000 cd blijkt beschadigt te zijn, hij kan een paar dingen niet meer vinden. Hoe los je dit op, vlgens mij bestaan hier prgrammatjes voor. maar weet niet welke. Iemand? Bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Ken je niet iemand die ook een CD van Windows 2000 heeft? Gebruik deze dan i.c.m. je eigen licentiecode. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Als het maar een paar zijn deze copieren van een bestaande installatie. Tijdens de installatie moet je namelijk toch een "skip" doen en heb je de tijd om de naam van de desbetreffende file op te schrijven. Later tijdens de installatie zal hij erom vragen en dan kan je naar je diskette verwijzen. Tenminste zo heb ik het opgelost :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 heb je advies opgevolgt en het is gelukt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen