anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Delen Geplaatst: 6 juni 2005 [img:4c2d6a1b7e]http://www.xs4all.nl/~reparaz/anders/wtf.JPG[/img:4c2d6a1b7e] Dit geeft hij aan als ik eigenschappen van deze computer wil kijken. Ik kan ook niet meer in configuratie scherm :? ..zie ik nergens meer staan. Terwijl ik wel administrator bent? Gister was dit nog niet zo? Kan iemand me helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Log eens in met gebruikersnaam Administrator en controleer de gebruikersaccounts eens. Als je je niet kunt herinneren dat je voor deze account tijdens Windows setup een wachtwoord heb ingegeven, is deze nog leeg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 [quote:70cbc5a5b0="JBS"]Log eens in met gebruikersnaam Administrator en controleer de gebruikersaccounts eens. Als je je niet kunt herinneren dat je voor deze account tijdens Windows setup een wachtwoord heb ingegeven, is deze nog leeg.[/quote:70cbc5a5b0] dat heb ik dus al geprobeerd,, met opstarten van windows gaat hij daar automatisch naartoe, naar admin... en als ik dan op eigenschappen van deze computer druk, geeft hij dezelfde fout melding, en kan ook neit in het configuratie scherm, staat niet eens ergens? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 [quote:4ca47c6223="GanGster MarshaLL"][quote:4ca47c6223="JBS"]Log eens in met gebruikersnaam Administrator en controleer de gebruikersaccounts eens. Als je je niet kunt herinneren dat je voor deze account tijdens Windows setup een wachtwoord heb ingegeven, is deze nog leeg.[/quote:4ca47c6223]dat heb ik dus al geprobeerd,, met opstarten van windows gaat hij daar automatisch naartoe, naar admin... en als ik dan op eigenschappen van deze computer druk, geeft hij dezelfde fout melding, en kan ook neit in het configuratie scherm, staat niet eens ergens?[/quote:4ca47c6223]Het zou spyware kunnen zijn. Scan je PC eens met Hitman Pro ( www.hitmanpro.nl ). Hopen dat je die wel kunt installeren! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 [quote:34f5bfb3af="JBS"][quote:34f5bfb3af="GanGster MarshaLL"][quote:34f5bfb3af="JBS"]Log eens in met gebruikersnaam Administrator en controleer de gebruikersaccounts eens. Als je je niet kunt herinneren dat je voor deze account tijdens Windows setup een wachtwoord heb ingegeven, is deze nog leeg.[/quote:34f5bfb3af]dat heb ik dus al geprobeerd,, met opstarten van windows gaat hij daar automatisch naartoe, naar admin... en als ik dan op eigenschappen van deze computer druk, geeft hij dezelfde fout melding, en kan ook neit in het configuratie scherm, staat niet eens ergens?[/quote:34f5bfb3af]Het zou spyware kunnen zijn. Scan je PC eens met Hitman Pro ( www.hitmanpro.nl ). Hopen dat je die wel kunt installeren![/quote:34f5bfb3af] al lango p mn pc staan, heb nu mcafee aan het draaien op virussen, en zet nu hitman pro ook maars aan... Heb m net in veilig modus opgestart, maar hij geeft het daar ook aaan.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 @ts: Ik vind het niet nodig dat je me via pb moet vragen of ik je wilt helpen. Als ik een antwoord weet op je vraag, dan zal ik het er zelf wel heenzetten. Maar goed, ik zal je proberen te helpen. Log je in echt als administrator of log je in met een account die administrator rechten heeft? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 [quote:791f4f3130="Martijn Hogendorf"]@ts: Ik vind het niet nodig dat je me via pb moet vragen of ik je wilt helpen. Als ik een antwoord weet op je vraag, dan zal ik het er zelf wel heenzetten. Maar goed, ik zal je proberen te helpen. Log je in echt als administrator of log je in met een account die administrator rechten heeft?[/quote:791f4f3130] als admin, maar het is niet meer nodig, heb mn pc al geformat, moest tog gebeuren, vind het alleen uber raar zo 'opeens'.. Mja, wist niet dat er hier zo moeilijk gedaan werd om een berichtje *duh* thx in ieder geval allemaal. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen