anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Ik heb een poos geleden toen we een netwerk begonnen NOVELL gedownload en geinstalleerd. Een hele grote fout achteraf, want hij werkte niet goed. Nu is dat al een half jaar geleden en ik heb NOVELL allang verwijdert. Maar ik krijg op mijn Windows XP geen normaal welkomsvenster meer met icoontjes en klikken op je account. Wel heb ik nu het gewone NT scherm van windows met het verplichte invoegen van een username plus wachtwoord, wat erg langdradig is aangezien we 6 accounts hebben. Weet iemand hier iets van? :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 De wijze van aanmelden kun je in ieder geval aanpassen via je mmc, local policy, wijze van aanmelden o.i.d. hier kun je aangeven of dat dat via de klasieke manier moet gebeuren (zoals het nu is) of via het welkomstscherm. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Ga naar "Gebruikersaccounts" in "Configuratiescherm". Klik dan op "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen" en er moet dan een vinkje voor "Het welkomstvenster gebruiken" staan (en volgens mij ook bij "Snel naar andere gebruiker overschakelen"). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 @NaMRorrIM: Hoe bedoel je, wil je uitleggen hoe precies?? @MBeer27: Dat is juist het probleem, dat heb ik al geprobeerd maar of ik ze nou aanvink of niet (en vervolgens opsla :P ) het blijft hetzelfde dus volgens mij is het een Register probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Voer anders ff 'control userpasswords2' uit, daar kun je ook het e.e.a. instellen qua aanmelden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 [quote:daacba2975="Obi-wan-kenobi"]Voer anders ff 'control userpasswords2' uit, daar kun je ook het e.e.a. instellen qua aanmelden.[/quote:daacba2975] Bedankt voor de tip, maar daar kan ik ook niks nuttigs mee Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen