anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Delen Geplaatst: 5 juni 2005 sinds een week komt het pictogram van MSN niet meer in me systeemvak. Ik vind dit best irritant want ik heb namelijk ook msn plus en als ik hem dan wegdruk met ctrl+spatie dan kan ik hem daarna niet meer terugvinden. Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat msn voortaan weer in me systeemvak staat? alvast bedankt roel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 Je bedoelt trybar toch ? eigenschappen van taakbald > rechtsonder aanpassen > in het lijst moet je msn opzoeken > geef het gedrag: Altijd weergeven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 trybar? Niet tray? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 ja die balk bedoelde ik maar ik heb msn nu als altijd weergeven staan. Maar het lukt nog steeds niet. Kan het zijn omdat hij onder niet-actieve items staat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 Verschijnt hij wel als je op het pijltje drukt? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen