anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Ik wil Windows XP home opnieuw installeren. Eerst wil ik een lijst printen met alle programma's die nu op de PC staan zodat ik ze later aan de hand van deze lijst opnieuw kan installeren. Als ik Configuratie scherm/software open krijg ik precies de lijst die ik wil hebben, maar hoe print ik deze??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 via een omweg: gebruik een screencapture programmaatje (screenhunter bijv) en maak een plaatje (plaatjes als je moet scrollen) van het lijstje. dat wordt dan opgeslagen en je kunt het afdrukken zo vaak je wilt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 ik haalde net siw.exe op, een tip uit de jongste computeridee, en zag dat je daar een complete lijst met geïnstalleerde software kan genereren. wat jij zoekt dus. ophalen: [url]www3.sympatico.ca/gtopala[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 en lukt het nou niet met dit programma ga dan naar je geinstallerde programma's druk op prt scrn op je toetsenbord ga dan naar paint en plak het hier bewerk zonodig alles en je hebt je lijst alsnog Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Belarc advisor is de oplossing voor je. http://www.belarc.com/free_download.html Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen