anoniem Geplaatst: 2 juni 2005 Delen Geplaatst: 2 juni 2005 Sinds enige tijd gebruik ik een laptop met hierop XP. Deze laptop moet gebruikt gaan worden om te kunnen communiceren via de COM1-poort. Nu heeft XP een onhebbelijke eigenschap dat wanneer XP nieuwe HArdware aantreft (via de COM1-poort) drivers gaat installeren. Juist dit laatste wil ik niet. Immers de apparatuur die via de COM1-poort wordt aangesloten is NIET van belang om door XP te worden bestuurt. De bij behorende software van deze hardware zoekt de COM1-poort en gaat communiceren via de COM1-poort met deze apparatuur. Dus beste mensen hoe kan ik voorkomen dat XP "nieuwe'' hardware detecteer (COM1) en drivers gaat installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2005 Is er niks in je bios in te stellen?! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2005 1x laten installeren, en vervolgens in apparatenbeheer uitschakelen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2005 het laatste ga ik eens uitproberen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen