anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Als ik de site www.sugababes.nl of www.superdudes.nl open dan krijg je bovenaan een menubalkje te zien met Main,babes,chat enz.. op het moment dat je daar met je muis over gaat moet je meerdere opties krijgen.. Bij mijn computer krijg ik deze niet Linkonderaan in mijn scherm kun je ook zien dat er een foutmelding is.. als ik er op klik dan krijg ik een schermpje waarin meerdere fouten staan omschreven.. (object wordt verwacht, menubalkje kan niet geladen worden enz). Wat kan ik hier aan doen?:S Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Welke browser gebruik je? Zet de beveiligingsinstellingen van die browser eens op standaard. Verwijder de tijdelijke internet bestanden. Scan je PC eens op spyware. Windows 2000/XP? Gebruik dan Hitman Pro ( www.hitmanpro.nl ). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 [quote:ac20d3972f="Keepitcold14"]Linkonderaan in mijn scherm kun je ook zien dat er een foutmelding is.. als ik er op klik dan krijg ik een schermpje waarin meerdere fouten staan omschreven.. (object wordt verwacht, menubalkje kan niet geladen worden enz). Wat kan ik hier aan doen?:S[/quote:ac20d3972f] Dit geeft in de regel geen fout aan waar jij wat aan kan doen. Hierin komen de fouten naar boven van de website zelf. M.a.w. hij is niet goed genoeg gemaakt voor jou (browser) Waarschijnlijk maken ze gebruik van javascripts oid voor dat menu en deze moet je browser dan dus wel accepteren. Vaak kun je dit wel aan of uit zetten in je browser (dit omdat er wel enig risico kleeft aan het laten uitvoeren van scripts). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Hoi, Kijk ook eens naar de instellingen van je evt. andere beveiligingssoftware, zoals je firewall. Daar zitten ook wel eens opties in om het een en ander aan scripts uit te schakelen / te blokkeren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen