Ga naar inhoud

probleem windows ME/XP

Aanbevolen berichten

(ik heb een hele groote gigantiche probleem ik kan mijn msn niet meer installeren en er staat een fout op dus ik had heb wel zo veel keeren geprobeerd om hem te installeren maar dat lukte niet en ik kan hem niet meer in mijn computer krijgen) ____________________________________________________________ computer authenticAMD AMD-k6(tm) 3D processor 144,0 MB RAM ____________________________________________________________ status geheugen 144,0 MB RAM systeembronnen 66%beschikbaar bestandssysteem 32-bits virtueel geheugen 32-bits schijfcompressie neit geinstalleerd pc-kaarten (PCMCIA) er zijn geen pc-kaartsockets geinstalleerd
Link naar reactie
[quote:3d527d10b9="muziek"]o nee he ik denk dat ik een heel groot probleem hebt vraag1 ik krijg msn niet weg vraag2 mijn computer is niet zo best vraag3 ik heb een amd k6-processor vraag4 ik wou heel graag xp er om hebben vandaag vraag5 ik ben teneinde raad wat ik er mee moet aandoen[/quote:3d527d10b9] met punt 2/3/4 kan ik je niet helpen msn verwijderen is toch niet zo moeilijk?? wellicht HD formateren??
Link naar reactie
[quote:369f3eadf4="muziek"]o nee he ik denk dat ik een heel groot probleem hebt vraag1 ik krijg msn niet weg vraag2 mijn computer is niet zo best vraag3 ik heb een amd k6-processor vraag4 ik wou heel graag xp er om hebben vandaag vraag5 ik ben teneinde raad wat ik er mee moet aandoen[/quote:369f3eadf4] En wat er bij had moeten staan: [quote:369f3eadf4="muziek"] puntje6: Ik heb geen interpunctie gebruikt in mijn startpost.[/quote:369f3eadf4] Tot zover mijn geheel niet subtiele opmerking :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...