Ga naar inhoud

DOS commando - copy vraag

Aanbevolen berichten

En dan zit je nog met verborgen bestanden, en als je gewoon de dir meegeeft dan kopieert die gelijk de bestanden erin mee geloof ik, en je hoeft geen spaties te gebruiken, maar er dit van: [code:1:ee4dc95351]xcopy C:\Progra~1\ D:\CMAP\Progra~1[/code:1:ee4dc95351]Later op zelfde manier terug kopieren (source en dest omwisselen) en dan dit erachteraan: [code:1:ee4dc95351]rename C:\Progra~1\ 'C:\Program Files\'[/code:1:ee4dc95351]Mag dat uberhaubt wel? Da's toch meer als 8 char's per naam en dus niet toegestaan in DOS? Zie ook: Mijn post iets hoger. [edit]Dit lijkt me een beetje omslachtig achteraf gezien :wink:[/edit]
Link naar reactie
In principe zou het wel moeten werken, in ieder geval vanuit Windows. Ik zou nog wel ALLE bestanden (dus ook de beschermde) zichtbaar maken. Overigens heb ik onlangs Windows XP installatie op een partitie met ghost gekopieerd. Het leek erop dat het kopieren gelukt was. Helaas moest ik wel gelijk activeren, alleen heb ik dat niet uitgeprobeerd. Geen zin om Microsoft te bellen omdat ik anders teveel heb uit te leggen. Ik moet hen binnenkort toch weer 2x bellen :( (wegens herinstallatie :( ).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...