Ga naar inhoud

hoe kan ik 't beste XP opschonen zonder xp te verwijderen

Aanbevolen berichten

hoe kan ik 't beste XP opschonen zonder xp te verwijderen? Ik heb XP maar wil weer schoon beginnen. Opnieuw installeren werkt niet want dan staat m'n c schijf nog steeds vol met oude dingen. En formatteren lukt niet (floppy readert herkent geen floppy's meer en opstarten vanaf cd lukt ook niet, ookal is 't veranderd in m'n BIOS) Ik heb oude of ongewenste programma's of onderdelen van programma's op c staan waar ik 't bestaan niet van weet,vandaar Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:1cec0c5268="patman"] Opnieuw installeren werkt niet want dan staat m'n c schijf nog steeds vol met oude dingen. (opstarten vanaf cd lukt ook niet, ookal is 't veranderd in m'n BIOS) [/quote:1cec0c5268]Die twee dingen zijn wel wat in tegenspraak hé: opnieuw installeren werkt niet < > Hoe installeer je dan als je niet van je cd kan opstarten ?? :-?
Link naar reactie
[quote:7f33ea0d67="Passer"][quote:7f33ea0d67="patman"] Opnieuw installeren werkt niet want dan staat m'n c schijf nog steeds vol met oude dingen. (opstarten vanaf cd lukt ook niet, ookal is 't veranderd in m'n BIOS) [/quote:7f33ea0d67]Die twee dingen zijn wel wat in tegenspraak hé: opnieuw installeren werkt niet < > Hoe installeer je dan als je niet van je cd kan opstarten ?? :-?[/quote:7f33ea0d67] D.M.V. in windows de cd op te starten. Ik bedoelde van cd opstarten voor dat je windows inkomt,een opstart/boot cd sorrie dat ik zo onduidelijk was
Link naar reactie
Ik zou er niet aan beginnen. Als je niet kan booten van je XP CD/opstartfloppies en niet kan formateren, dan is er toch iets niet goed met je PC. Dit zou hoogstwaarschijnlijk aan de hardware kunnen liggen. Doen je cd spelers en floppydrive het in Windows zelf wel gewoon? Die XP CD van jou is dat een originele? Is je computer op het moment virusvrij? En check ook ff op spyware. En verder zou ik eerst ff je hardware en XP CD ff goed uittesten op goede werking, alvorens je begint aan deze klus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...