anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Delen Geplaatst: 24 mei 2005 Hoi, Ik was druk bezig met een flash website sloot de boel af en toe ging het denk ik mis. De bestands extentie van het fla. bestand is veranderd dit is nu ee nms .dos bestand?? Hoe kan ik dit herstellen zodat het weer een fla bestand wordt ik kan zo niks openen. het was dus: [b:b43a86a05f]site.fla[/b:b43a86a05f] en nu is het [b:b43a86a05f]site.dos[/b:b43a86a05f] Ik heb geen idee wat er mis ging? Hopenlijk kan iemand me helpen :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 In de verkenner met de rechtermuisknop het bestand klikken en dan kiezen voor naam wijzigen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 Heb ik al geprobeerd maar de extentie wijzigd niet! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 In de dosbox ga je naar de map of schijf waar het staat zeg C: stel je komt uit C:\Documents type je cd\ gevolgd door enter Dan kom je op C:\ daar type je rename site.dos site.fla gevolgd door enter let op de spaties er tussen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen