Ga naar inhoud

auto invul op adresbalk

Aanbevolen berichten

[quote:5ec5133164="smeenk"]Moet volgens mij in het register te verwijderen zijn: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs[/quote:5ec5133164] Normaliter is het mogelijk hier de url weg te halen, maar ik heb hetzelfde met een url van de Bijenkorf en de Wijnbeurs, deze staan niet in deze sleutel en zijn ook niet te vinden, maar komen wel iedere keer te voorschijn bij het intikken (indien auto aanvullen aangevinkt staat). Ik heb mijn vraag destijds aan Microsoft voorgelegd en zij wisten mij geen oplossing te bieden...... Dus ik houd mij ook aanbevolen voor oplossingen. Robert
Link naar reactie
Het blijft een moeilijk iets, waarschijnlijk worden deze typed urls ook op andere plekken opgeslagen omdat ze vaak ook in andere programma's te voorschijn komen, ik heb de indruk dat ze automatisch geladen worden zodra je Windows opstart zodat ze voor meerdere programma beschikbaar zijn. Je zou het volgende programma eens kunnen proberen: http://www.aandrc.com/editurls/index.htm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...