Ga naar inhoud

Bestanden in gebruik? (XP) + regedit.com-probleem

Aanbevolen berichten

Ik heb er vaak last van dat ik bestandjes (meestal films) niet kan weggooien omdat ze in gebruik zouden zijn. Zelfs terwijl ik er nog niets mee heb gedaan. (ALERT-ALERT-ALERT :wink: ) Geloof best dat ze in gebruik zijn, maar hoe kom ik erachter waardoor? Bvd. [size=9:d69c6205da]edit: titel gewijzigd van 'Bestanden in gebruik? (XP)' naar 'Bestanden in gebruik? (XP) + regedit.com-probleem'[/size:d69c6205da]
Link naar reactie
1. Start regedit 2. Ga naar HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 3. Verwijder de "Default" waarde die "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" zou moeten zijn. Of: * ga naar de Start-knop * kies "Uitvoeren..." (of "Run...") * type "regedit" en druk op enter (u bevindt zich nu in het register!!) * Verwijder de volgende registersleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32 Let er goed op dat u niets anders wijzigt !! * Sluit het Register af (menu Bestand - Afsluiten) * herstart de pc * het probleem met de avi's zou verdwenen moeten zijn
Link naar reactie
Het downloadprogramma is het waarschijnlijk niet want ondertussen heb ik het bestand verwijderd uit de map waar deze terecht gekomen is na het downloaden. En daarbij draait dit programma niet momenteel. JBS, zou kunnen uitleggen wat ik dan doe? :o [b:84f8b835c3]Ik start zojuist regedit om te kijken of ik die sleutel uberhaupt kan vinden, verschijnt er een volledig zwarte DOS-box genaamd [color=darkred:84f8b835c3]regedit.com[/color:84f8b835c3]?!?![/b:84f8b835c3] Nog eens spyware scannen (Spybot): Message Mates. Mss had deze er iets mee te maken. Ik zet de pc ook op virusscannen (NOD32) vanacht. O ow.. Wat gaan we nu weer krijgen? edit: Ik kon er niet van slapen. ;) Virus gevonden: File G:\RECYCLER\S-1-5-21-796845957-1580818891-839522115-500\Dg1.exe is infected with trojan Win32/Rbot. NOD32 cannot clean this infiltration. ->Dus maar gedelete. Ik kijk morgen of de problemen er nog zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...