anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Het lukt mij niet om films te kijken met de Windows Media Player. Ik krijg wel geluid te horen, maar er verschijnt geen beeld. Ik heb een aantal films die het voor de herinstallatie van Windows XP wel deden en nu niet meer. Er zal waarschijnlijk een instelling verkeerd staan, maar ik weet niet welke. Ik heb bij Opties - Bestandstypen wel alle bestandstypen geselecteerd, dus daar kan het niet aan liggen. Heeft iemand de oplossing voor me. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 heb je wel codec's geinstaleert ? www.download.com en zoek naar divx codec's Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2005 Je moet de kazaa light pack downloaden, daar zitten alle updates in, die je op dit moment nodig hebt. http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htm ik denk dat het daar aan ligt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2005 Haha, dat dacht ik niet. Ik heb kl++ net geinstalleerd, en ik kan daarmee (met die codecs e.d.) geen DivX, geen Xvid, geen ACEX noch andere gecompressede files bekijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2005 En als je de officiele DivX codecs installeert? www.divx.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2005 try this, videobestand openen met dit proggie (gspot), en dan de goede codecs zoeken met google, of via: [url]www.divx-digest.com[/url] [url]http://www.free-codecs.com/download/GSpot.htm[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2005 [quote:17b670891f="Lodyx"]Haha, dat dacht ik niet. Ik heb kl++ net geinstalleerd, en ik kan daarmee (met die codecs e.d.) geen DivX, geen Xvid, geen ACEX noch andere gecompressede files bekijken.[/quote:17b670891f]' dat ligt dan toch echt aan je windows media player.. want met die pack heb ik NOOIT problemen gehad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Misschien bekijk jij geen filmpjes die nieuwere codecs nodig hebben clown. Ik downloade net 4 filmpjes, eentje met DivX, eentje met XviD (maakt dat uit), nog eentje met DivX (iets nieuwere versie), en nog een SVCD (MPEG2). Toen een pc leegegooid en er XP en jouw codecs pack op gegooid (verder niets), filmpjes gekopieerd, en alleen die oudere DivX deed het. Maargoed, @TS: Google is ur friend! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Gewoon op tweakers.net even bij meuktracker xvid in toetsen en dan de mega (of zoiets) codec pack daownloaden +/- 10 mb, en je speelt er alles, echt alles mee af !!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen