anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Hallo mensen! De mogelijkheid om mijn systeem op standby te zetten is verdwenen. (als ik op afsluiten klik in het startmenu is deze optie grijs). Ook kan ik bij energiebeheerschema's niet meer voor de optie standby kiezen. Ik heb eens rondgekeken en mensen hebben het over het tabblad slaapstand in energiebeheer. Deze heb ik niet. Hoe kan ik zorgen dat standby weer aangaat? Ik gebruik Win XP home SP2. Groeten. Jasper Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2005 Ga naar: Configuratiescherm -> Systeem -> Apparaatbeheer Kijk daar of 'NT Legacy APM' erbij staat, als deze erbij staat, maar uitgeschakeld, schakel deze dan in. Als dit alles niet werkt en je weet zeker dat het kan dan zit het waarschijnlijk in de BIOS. In je BIOS moet je zoeken naar Powermanagement. Deze staat waarschijnlijk op:'Shut off by PWRBTN (PowerButton). Deze moet staan op 'Delay 4 sec.' Als dat niet werkt zet deze op 'Instant Off'. Ik hoop dat het zo lukt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2005 Hallo! Deze 'NT Legacy AMP' staat helemaal niet in de lijst. Wat moet ik dan? In de BIOS kan ik ook geen power saving optie vinden. Groeten. Jasper Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2005 Wat ook nog een oorzaak kan zijn is een driver die tegenwerkt van één of ander apparaat. Als je de laatste tijd, dus net voordat de stanby vertrok, iets hebt geinstalleerd, moet je eens proberen dat te verwijderen en kijken of de stanby weer terug komt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen