Ga naar inhoud

windows media player internal application error

Aanbevolen berichten

Welke versie van Windows en welke van WMP heb je? En heb je ook geprobeerd om WMP te verwijderen en dan opnieuw te installeren? Of heb je alleen maar een install over install gedaan? Als je WMP wil verwijderen doe dan dit: start -> uitvoeren RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\windows\inf\wmp.inf,Uninstall <enter>
Link naar reactie
windows xp pro windows media player 10 als ik 'RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\windows\inf\wmp.inf,Uninstall' uitvoer gebeurt er niets ik heb windows media player via appwiz.cpl - windows onderdelen verwijderen gedeinstalleerd, windows media player 10 opnieuw geinstalleerd maar krijg nog steeds de foutmelding
Link naar reactie
Bedankt voor de link, precies hetzelfde probleem als mij Windows media player 10 geinstalleerd, maar die geeft aan dat ik een recentere versie van windows media player heb. Internet explorer - windows update doet het ook al niet. Ik denk dat ik een flinke misconfiguratiefout in mijn pc heb zitten in ieder geval bedankt voor je tips (mss maar 'ns in de vakantie een formattatie)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...