anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Ik kan windows media player niet meer gebruiken en krijg de foutmelding: 'an internal application error has occured' Windows media player nu opnieuw geïnstalleerd maar blijf de error krijgen. N hoe kan ik windows media player weer aan de praat krijgen? bedankt, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Welke versie van Windows en welke van WMP heb je? En heb je ook geprobeerd om WMP te verwijderen en dan opnieuw te installeren? Of heb je alleen maar een install over install gedaan? Als je WMP wil verwijderen doe dan dit: start -> uitvoeren RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\windows\inf\wmp.inf,Uninstall <enter> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 windows xp pro windows media player 10 als ik 'RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\windows\inf\wmp.inf,Uninstall' uitvoer gebeurt er niets ik heb windows media player via appwiz.cpl - windows onderdelen verwijderen gedeinstalleerd, windows media player 10 opnieuw geinstalleerd maar krijg nog steeds de foutmelding Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Heb je alle updates van XP? Zo nee doe dan dit: - Verwijder WMP - Download en installeer alle updates, en als laatste WMP + updates En kijk dan of het werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Na surfen op internet vond ik heel toevallig ook nog dit: http://forum.tweakzone.nl/topic/50828 Iemand met hetzelfde probleem, wellicht kun je er wat mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2005 Bedankt voor de link, precies hetzelfde probleem als mij Windows media player 10 geinstalleerd, maar die geeft aan dat ik een recentere versie van windows media player heb. Internet explorer - windows update doet het ook al niet. Ik denk dat ik een flinke misconfiguratiefout in mijn pc heb zitten in ieder geval bedankt voor je tips (mss maar 'ns in de vakantie een formattatie) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2005 Heb je de datum van je PC goed staan? Als die op een datum staat voor 2000, werkt Windows Update niet meer. Wellicht WMP 10 ook niet. Check dit ff. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen