anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Delen Geplaatst: 21 mei 2005 is er een manier om de uninstall bestanden van sp2 te verwijderen dit gaat helaas niet via config scherm-> software want dan verwijder je sp2 en dat is nu juist niet de bedoeling Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Dat kan, ga naar C:\Windows. Daar staan de uninstallbestanden als $NTuninstall...... Je kunt ze zo handmatig verwijderen. Als ze weg zijn kun je je apparaat niet terugbrengen naar de situatie van voor de installatie van SP2. Windows zal er dan opnieuw opgezet moeten worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 ik heb in C:\windows 47 mappen staan met $NtUninstall Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Dat zijn allemaal updates van Windows, inclusief de data van SP2. Mocht je tevreden zijn met de werking van je huidige Windows en nooit van plan zijn stappen terug te zetten naar de situatie van VOOR de installatie van bepaalde updates, dan kunnen al die uninstalls gewoon weg. Alle geinstalleerde en werkende updates blijven dan gewoon werken. De uninstalls zijn ALLEEN voor het geval dat je een update ONgedaan wilt maken. Let wel: als de uninstalls gewist zijn heeft dat konsekwenties voor het terugzetten van een systeemherstelpunt naar een punt VOOR de installatie van zo'n update. Zonder bijbehorend uninstallfile zal het terugzetten van het systeem niet meer lukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 systeemherstel gebruik ik niet en het systeem draait nu prima dus ik ga ze gewoon allemaal weghalen (dat scheelt weer 415MB :D ) thnx voor de info Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Maak dan direkt na de verwijdering wel een systeemherstelpunt van je werkende systeem. Als is het maar voor 1X. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren in de toekomst! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen