Ga naar inhoud

defrag

Aanbevolen berichten

[quote:a9db545963="pietervds"]dank voor de tip, bij het downloaden vragen ze helaas om mijn gegevens en die geef ik niet aan bedrijven of zo...zijn er nog meer mogelijkheden?[/quote:a9db545963]Er zijn genoeg andere locaties waar je het kunt downloaden zonder die gegevens in te hoeven vullen. Zie o.a. http://www.majorgeeks.com/download809.html
Link naar reactie
Dank voor de tips. Om de paar maanden moet mijn pc leeg omdat het moederbord naar zijn grootje is. (stroomstoring gehad) na installatie werkt ie de 1e weken perfect en dan begint ie te hangen bij meerdere programmas tegelijk of bij alleen defrag. dus dacht ik laat ik eens wat anders proberen. ik heb nu 0&0 defraglite maar die is niet echt geweldig.....
Link naar reactie
tsja tuurlijk heb ik dat zelf al bedacht. probleem is dat ik deze pc in bruikleen heb van mijn pa en geen geld heb voor een compleet nieuwe. een nieuw moederbord zou net zo duur zijn is mij verteld. de pc is al 4 jaar oud, maar wel nieuw voor zijn tijd zeg maar. plus ik kan zelf geen nieuw moederbord installeren. bovendien is het niet geheel zeker dat het het moederbord is. de man(gewoon een normale regionale pc-dealer) waar hij gekocht is wist ook niet wat het was. verschillende website boden ook weinig uitkomst. een vriend had hetzelfde probleem (kernel data inpage error) en bij hem kwam het door een stroomschok. de kernel data ...fout toont op een blauw scherm en bericht dat er een geheugen of moederbord fout is. na een tijdje gaat de pc ook automatisch in de bios opstarten met het bericht dat de snelheid fout is. (misschien moet deze thread inmiddels bij dat andere vak voor moederborden, koeling etc?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...