anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Delen Geplaatst: 21 mei 2005 bestaat er een programma wat de schijf defragmenteert (anders dan het standaard bureauassecoiresonderdeel van xp)? mijn pc hangt namelijk steeds bij dat programma (moederbord heeft optater gehad) en daarom wil ik eens een ander programma proberen. dank u Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 O&O Defrag bijvoorbeeld: http://www.oo-software.com/en/products/oodefrag/productinfo.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 dank voor de tip, bij het downloaden vragen ze helaas om mijn gegevens en die geef ik niet aan bedrijven of zo...zijn er nog meer mogelijkheden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 [quote:a9db545963="pietervds"]dank voor de tip, bij het downloaden vragen ze helaas om mijn gegevens en die geef ik niet aan bedrijven of zo...zijn er nog meer mogelijkheden?[/quote:a9db545963]Er zijn genoeg andere locaties waar je het kunt downloaden zonder die gegevens in te hoeven vullen. Zie o.a. http://www.majorgeeks.com/download809.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 helemaal niet aan gedacht...bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 Of je vult gewoon alles op die website fictief in ,heb ik ook gedaan en het programma gewoon kunnen downloaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 [quote:a81cf883f6="pdexie"]Of je vult gewoon alles op die website fictief in ,heb ik ook gedaan en het programma gewoon kunnen downloaden.[/quote:a81cf883f6] dit is het juiste antwoord . gewoon !@$#@#$%#$ :lol: :lol: werkt altijd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 En als ze dan nog een email bevestiging willen sturen, kun je op http://www.jetable.org/nl/index een tijdelijk email adres aanmaken. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Indien de grafische defragtool van XP niet werkt, kan je ook de command prompt gebruiken. Defrag c: (waarbij c de driveletter is van de schijf die je wilt defragmenteren) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Dank voor de tips. Om de paar maanden moet mijn pc leeg omdat het moederbord naar zijn grootje is. (stroomstoring gehad) na installatie werkt ie de 1e weken perfect en dan begint ie te hangen bij meerdere programmas tegelijk of bij alleen defrag. dus dacht ik laat ik eens wat anders proberen. ik heb nu 0&0 defraglite maar die is niet echt geweldig..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Dat je dan al die ellende iedere keer weer op je hals haalt. Vind je een nieuw MB niet een betere oplossing ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 tsja tuurlijk heb ik dat zelf al bedacht. probleem is dat ik deze pc in bruikleen heb van mijn pa en geen geld heb voor een compleet nieuwe. een nieuw moederbord zou net zo duur zijn is mij verteld. de pc is al 4 jaar oud, maar wel nieuw voor zijn tijd zeg maar. plus ik kan zelf geen nieuw moederbord installeren. bovendien is het niet geheel zeker dat het het moederbord is. de man(gewoon een normale regionale pc-dealer) waar hij gekocht is wist ook niet wat het was. verschillende website boden ook weinig uitkomst. een vriend had hetzelfde probleem (kernel data inpage error) en bij hem kwam het door een stroomschok. de kernel data ...fout toont op een blauw scherm en bericht dat er een geheugen of moederbord fout is. na een tijdje gaat de pc ook automatisch in de bios opstarten met het bericht dat de snelheid fout is. (misschien moet deze thread inmiddels bij dat andere vak voor moederborden, koeling etc?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Ligt eraan welk probleem je op wilt lossen (met hulp van dit forum): alleen over het defragmenteren, of ook over het moederbord :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen