Ga naar inhoud

Hoe herstellen eigenschappen in bestandsmap

Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende probleem: Rechtermuisknop op bestandsmap geeft uitrolmenu met onderaan dit menu 'eigenschappen'. Helaas kan ik op het woordje eigenschappen blijven klikken, er gebeurt niets. (dezelfde handeling bij bijvoorbeeld documenten geeft wel als resultaat dat het tabblad eigenschap opent). Ik heb zelf het idee dat dit een beveiligingskwestie is, maar kom er niet achter. Is het wellciht een registersleutel die vekeerd staat? Een week geleden een HijackThis laten uitvoeren/controleren. Ccleaner/CWShredder, ofwel alle aangeboden suggesties gedaan. Wie weet raad? Robert
Link naar reactie
Tja, vreemd is het zeker. Ik weet namelijk niet precies, wanneer dit probleem is gestart. Van de week had ik problemen met de nieuwe update Installer 3.1 van Windows. Het installatieproces bleef hangen. Nadat ik via safemode de temp file had geleegd en catroot2 had herbenoemd, startte het installeren van installer 3.1 wel. Helaas kan ik vanaf dat moment GEEN systeemherstel meer starten. En dit geldt voor ieder systeemherstelpunt .... . Is het misschien een idee om systeemherstel volledig uit te schakelen en opnieuw in te schakelen of maak ik daar (nog meer) bestanden mee stuk? Gaarne je advies. Dank. Robert
Link naar reactie
Een niet afgemaakte installatie geeft vaak veel problemen, systeemherstel uitschakelen, computer uitschakelen en na herstarten weer inschakelen wist de herstelpunten definitief(ik zou dit nog niet doen) Probeer die niet afgemaakte installatie te voltooien, misschien dat dan de problemen voorbij zijn :wink:
Link naar reactie
Systeemherstel is een mooi middel om problemen op te lossen, helaas werkt systeemherstel meestal niet als er in de tussentijd nieuwe programma's op je PC zijn gezet. Wat je zou kunnen proberen is die nieuwe installatie ongedaan maken en kijken of systeemherstel dan weer werkt (succes niet verzekerd) De problemen die je momenteel hebt zijn waarschijnlijk in het register op te lossen zoals je zelf al suggereerde, ik kan je daar helaas niet verder mee helpen(gaat mij boven het petje) Ik hoop voor je dat anderen je de oplossing kunnen geven :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...