anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Delen Geplaatst: 19 mei 2005 Hallo, ik ben bezig XP een beetje naar mijn hand te zetten. Wij hebben meerdere pc's, een op Home edition, een op pro. Wat mij opvalt, is dat als ik naar mijn documenten ga via start, er bij de een pijltjes achter staan, en ik dus niet op deze manier de map gewoon gemaximaliseerd kan openen,terwijl dat bij de ander wel kan. Die waar het niet kan: XP Home Die waar het wel kan: XP Pro IK hoop dat iemand een oplossing hiervoor weet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2005 Rechtermuisknop klikken op Start, kies Eigenschappen, Klassiek Menu, Aanpassen, Geavanceerde OPties: Mijn afbeeldingen uitvouwen Mijn documenten openen Netwerkverbindingen uitvouwen Die opties moet je hebben. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2005 hahaha neej, bij menu start, aanpassen :lol: , maar ik heb het al gevonden, bedankt he 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen