anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Delen Geplaatst: 19 mei 2005 ik heb een beschermings fout op mijn computer er staat op het systeem is gestopt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2005 [quote:279185f579="muziek"]ik heb een beschermings fout op mijn computer er staat op het systeem is gestopt[/quote:279185f579] Zo. :o En wat is er gebeurd? Wat was je aan het doen voordat de fout optrad? Zoeken naar de komma's en punten op je toetsenbord :wink: ? Je zal wat meer informatie moeten geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2005 nee ikstarte mijn computer op en op eens stond er beschermings fout het systeem is gestopt het is een american megatrends computer en de moeder bord heet amd-k6 333 megahz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2005 Vaak een geheugen probleem. Kan ook best wat anders zijn. Is er recentelijk nog wat raars gebeurd? Ga na of je in de Bios kan komen en controleer de instellingen. Eventueel Clear CMOS en dan alles opnieuw instellen. Het lijkt me verstandiger om eerst na te gaan wat de huidige instellingen zijn, dan krijg je een idee wat de mogelijkheden zijn. BIj een CLear CMOS is er geen weg terug. Gewoon kijken, en daarna met ESC eruit, of de computer uit, is onschadelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2005 Noteer de volgende keer de exacte foutmelding, met eventuele codes, bestandsnamen, etc. Met de huidige gegevens is er amper een zinnig woord over te zeggen. Heb je de fout al vaker gehad? Doet de computer nu niks meer? Je zou je geheugen eens kunnen testen met memtest. http://www.memtest.org/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2005 nou hij doet het nog wel allen hij is gestopt er stond beschermings fout het systeem is gestopt :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2005 Er staat vast nog wel wat meer op je scherm. Neem alles wat er op je scherm staat eens over (en probeer ook de leestekens mee te nemen), en plaats dat in een bericht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2005 [quote:88d4c0f86a="muziek"]ik heb een beschermings fout op mijn computer er staat op het systeem is gestopt[/quote:88d4c0f86a] als je weer eens wat vraagd . zet er dan duidelijk neer wat het is . maar niet zo computer pentium Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen