Ga naar inhoud

computer

Aanbevolen berichten

[quote:279185f579="muziek"]ik heb een beschermings fout op mijn computer er staat op het systeem is gestopt[/quote:279185f579] Zo. :o En wat is er gebeurd? Wat was je aan het doen voordat de fout optrad? Zoeken naar de komma's en punten op je toetsenbord :wink: ? Je zal wat meer informatie moeten geven.
Link naar reactie
Vaak een geheugen probleem. Kan ook best wat anders zijn. Is er recentelijk nog wat raars gebeurd? Ga na of je in de Bios kan komen en controleer de instellingen. Eventueel Clear CMOS en dan alles opnieuw instellen. Het lijkt me verstandiger om eerst na te gaan wat de huidige instellingen zijn, dan krijg je een idee wat de mogelijkheden zijn. BIj een CLear CMOS is er geen weg terug. Gewoon kijken, en daarna met ESC eruit, of de computer uit, is onschadelijk.
Link naar reactie
Noteer de volgende keer de exacte foutmelding, met eventuele codes, bestandsnamen, etc. Met de huidige gegevens is er amper een zinnig woord over te zeggen. Heb je de fout al vaker gehad? Doet de computer nu niks meer? Je zou je geheugen eens kunnen testen met memtest. http://www.memtest.org/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...