anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Delen Geplaatst: 19 mei 2005 Ik heb een poos geleden een opstart-item (service) uitgeschakeld, waarvan ik me kan herinneren dat deze speciaal bedoeld was voor de Windows Updates. Alleen ik weet niet meer welke en deze lijkt ook niet meer in de lijst te staan bij Systeembeheer,Services. Ik moet ergens een aantekeningetje hebben maar kan 'm niet vinden. :( Kan iemand me helpen? Dan kan ik weer eens updaten. Bvd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2005 voor windows update is volgens mij, alleen "automatische updates" + "intelligente achtergrond services" nodig. uitvoeren -> services.msc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2005 Aha.. Automatische Updates staat inderdaad op handmatig. Ik verwachtte het probleem daar dan ook niet. :) [quote:d62da453e2]Hiermee wordt het downloaden en de installatie van updates voor Windows ingeschakeld. Als deze service is uitgeschakeld, kan het onderdeel Automatische updates [b:d62da453e2]of de website van Windows Update niet op deze computer worden gebruikt.[/b:d62da453e2][/quote:d62da453e2] Heel erg bedankt, ik ga het gelijk proberen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2005 Dat was inderdaad het probleem! Bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen