anoniem Geplaatst: 18 mei 2005 Delen Geplaatst: 18 mei 2005 Als ik mijn emailadressen (vanuit Outlook Express) wil afdrukken , neemt het enorm veel papierruimte in. Liijnen en open witte ruimtes tussen de adressen. Ik wil alle adressen zo hebben zoals het in het adresboek staat , gewoon direct onder elkaar. Wie heeft tips? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2005 Open het adresboek vanuit OE en klik in het geopende adresboek op Bestand > Exporteren > Ander adresboek > Tekstbestand (met door komma's gescheiden waarden) > Exporteren > Geef naam en locatie op > Volgende > Vink alleen aan wat je in de lijst wilt zien > Voltooien. Het zojuist aangemaakt bestand open je met Excel. Alles staat nu netjes onder elkaar in een lijst. Printen maar! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2005 [quote:880f43efed="JBS"]Open het adresboek vanuit OE en klik in het geopende adresboek op Bestand > Exporteren > Ander adresboek > Tekstbestand (met door komma's gescheiden waarden) > Exporteren > Geef naam en locatie op > Volgende > Vink alleen aan wat je in de lijst wilt zien > Voltooien. Het zojuist aangemaakt bestand open je met Excel. Alles staat nu netjes onder elkaar in een lijst. Printen maar! :wink:[/quote:880f43efed] Hartelijk dank. Ik ga kijken of het zo lukt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2005 [quote:7b90303674="opip"][quote:7b90303674="JBS"]Open het adresboek vanuit OE en klik in het geopende adresboek op Bestand > Exporteren > Ander adresboek > Tekstbestand (met door komma's gescheiden waarden) > Exporteren > Geef naam en locatie op > Volgende > Vink alleen aan wat je in de lijst wilt zien > Voltooien. Het zojuist aangemaakt bestand open je met Excel. Alles staat nu netjes onder elkaar in een lijst. Printen maar! :wink:[/quote:7b90303674] Hartelijk dank. Ik ga kijken of het zo lukt.[/quote:7b90303674] Ok, gelukt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen