Ga naar inhoud

pentium

Aanbevolen berichten

[quote:c1f349d504="muziek"]ik heb een vraag kan op een pentium xp ik krijg een pentium gratis volgens mij is dat een pentium 1 of 2 of 3 of 4[/quote:c1f349d504]Wel handig om te weten welke je krijgt. Vermeldt vervolgens even om hoeveel mhz het gaat. Als het gaat om een Pentium 1 of 2 dan gaat XP zowiezo over...
Link naar reactie
nou ik krijg een pentium van iemand uit zeewolden en daar zit helemaal geen hardware in want ik heb 3 geheugen kaarten in mijn computer zitten die wou ik in de pentium zetten en de video kaart ook dus de video kaart is wel goed volgens mij heb ik ongeveer tegen de 500 geheugen ik weet het niet zeker maar volgens mij wel en ik hem een amd prossesor maar van die pentium computer dat weet ik niet wat voor moeder bord er in zit er zit wel een rare zwarte blok op de moeder bord van de pentium maar volgens mij krijg een pentium 3
Link naar reactie
[quote:ae252f3021="muziek"]nou ik krijg een pentium van iemand uit zeewolden en daar zit helemaal geen hardware in want ik heb 3 geheugen kaarten in mijn computer zitten die wou ik in de pentium zetten en de video kaart ook dus de video kaart is wel goed volgens mij heb ik ongeveer tegen de 500 geheugen ik weet het niet zeker maar volgens mij wel en ik hem een amd prossesor maar van die pentium computer dat weet ik niet wat voor moeder bord er in zit er zit wel een rare zwarte blok op de moeder bord van de pentium maar volgens mij krijg een pentium 3[/quote:ae252f3021]Heb je ooit van leestekens gehoord? Dat maakt het lezen van je bericht een stuk prettiger!
Link naar reactie
[quote:b32d08b6fe="Obi-wan-kenobi"]Uitgaande van een flinke hoeveelheid werkgeheugen, min. 256MB: Pentium 1: Nee, gaat niet; Pentium 2: Misschien, maar niet aan te raden; Pentium 3: Ja; Pentium 4: Absoluut.[/quote:b32d08b6fe] En waar zou een pentium 1 geen 256 MB ram aankunnen, denk es aan Pentium 1 MMX, die kan 256 zeker aan.
Link naar reactie
[quote:ad5c741a91="Soepstengel"][quote:ad5c741a91="Obi-wan-kenobi"]Uitgaande van een flinke hoeveelheid werkgeheugen, min. 256MB: Pentium 1: Nee, gaat niet; Pentium 2: Misschien, maar niet aan te raden; Pentium 3: Ja; Pentium 4: Absoluut.[/quote:ad5c741a91] En waar zou een pentium 1 geen 256 MB ram aankunnen, denk es aan Pentium 1 MMX, die kan 256 zeker aan.[/quote:ad5c741a91] Uhm, de vraag was niet de hoeveelheid geheugen een Pentium 1 aankan, maar of je met een P1 XP zou kunnen draaien...
Link naar reactie
[quote:3e555d33c9="Soepstengel"]En waar zou een pentium 1 geen 256 MB ram aankunnen, denk es aan Pentium 1 MMX, die kan 256 zeker aan.[/quote:3e555d33c9]Die processor wel, maar ik weet zo 1-2-3 geen bijbehorende chipset die dat kan. BTW, volgens mij is de TS al lang niet meer geïnteresseerd.[quote:3e555d33c9]dat weet ik helemaal niet ik heb geen verstand van computers ik sluit deze topic groetjes van gerhard[/quote:3e555d33c9]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...