Ga naar inhoud

Problemen Opstarten Windows XP


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een probleem op de computer van mijn zusje. Als je namelijk de computer opstart geeft het besturingssysteem (windows xp home) aan dat er problemen zijn opgetreden en dan krijg je zo'n menu waaruit je kan kiezen of windows normaal moet opstarten of in de veilige modus etc. Als je windows in de normale/veilige modus opstart blijft t opstartscherm zwart op een wit knippered streepje in de linkerhoek na. :-? Dos werkt echter wel. Ik snap niet wat dit is of hoe ze dit voor elkaar heeft gekregen dan wel op te lossen :roll: Misschien heeft iemand een idee/oplossing? alvast bedankt!!
Link naar reactie
[quote:b8ecd2d444="Broxo"]Hoi, Ik heb een probleem op de computer van mijn zusje.[/quote:b8ecd2d444]Fout! Zij heeft een probleem en jij helpt. [quote:b8ecd2d444="Broxo"]Misschien heeft iemand een idee/oplossing?[/quote:b8ecd2d444] Ik denk dat je gewoon het beste systeemherstel kan toepassen.
Link naar reactie
[quote:058707da83="Broxo"]Bedankt voor verbetering van de grammaticale fout: http://taalpuristen.nl/ misschien een site voor jou? :wink: maar ff serieus. Het probleem is dat ik windows niet kan opstarten dus hoe kan ik een systeemherstel toepassen?[/quote:058707da83] Start Windows op en druk op F8 toets. Kies dan de optie : laatst bekende configuratie/meest recent werkende instellingen. Lukt dat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...