anoniem Geplaatst: 16 mei 2005 Delen Geplaatst: 16 mei 2005 Vast iets heel simpels, maar ik kan er niets over vinden. Tot voor kort was er in de tekst die onder de icoontjes op het bureaublad staat niet de kleur van het bureaublad zelf te zien. De tekst stond dus rechtstreeks op de afbeelding van de desktop, leek het wel. Dit had ik zo in TweakUI ingesteld. Nu is dat op een of andere manier gewijzigd en zie ik de kleur van het bureaublad onder de tekst. Kan iemand uitleggen hoe dat ook alweer gewijzigd kan worden? Alvast bedankt, Rob Blijkbaar niet goed genoeg gezocht; toch nog iets gevonden op het forum. Deze mag op slot. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2005 Zakt vanzelf wel weg. En mogelijk heeft iemand nog te vragen wat je gevonden hebt (al heb ik wel een vermoeden: Systeemeigenschappen > Geavanceerd > Prestaties > Instellingen > Visuele Effecten > Vallendeschaduw voor namen van pictogrammen op Bureaublad gebruiken > OK.) groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2005 Klopt, zo stond het ook ergens in het onderdeel Windows. Rob Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen