anoniem Geplaatst: 16 mei 2005 Delen Geplaatst: 16 mei 2005 Wie kan mij verttellen hoe exployer hersteld van af de windows xp cd vie uitvoeren en wat is de comando hiervoor comando Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2005 Wat wil je dan? Zit er een fout in IE? Misschien dat dan systeemherstel helpt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2005 nee systeem herstel lukt niet nu weet ik dat je exployer kan herstellen via de xp cd maar ik weet het comando niet meer wat je in moet voeren via start dan uitvoeren. want dan hersteld hij nammelijk ie exployer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2005 zo misschien: Als de internetbrowser niet correct functioneert: Configuratiescherm, Software, tabblad Installeren en verwijderen. Selecteer het programma Microsoft Internet Explorer 6 en Internet-werkset. Klik daarna op de knop Toevoegen/Verwijderen. In het dialoogvenster dat vervolgens verschijnt, plaats je een vinkje voor de optie "Internet Explorer herstellen". OK. Je moet nu de pc herstarten. Komt van: http://www.dse.nl/~ibp/exptips.html Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen