Ga naar inhoud

2 accounts op een computer

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb al een tijdje een nieuwe computer. Ik heb op deze pc windows xp home edition. Er maken verschillende mensen van mijn computer gebruik. Ik ben alleen bang dat niet alle mensen even goed met computers om kunnen gaan en wil daarom twee accounts aanmaken. Een voor mezelf met alles er op en eraan en een account waar alleen gebruik gemaakt kan worden van internet en tekstverwerken. Als ik een account aanmaak op gebruikele manier via windows xp krijg ik een account m et de helft van al mn programmas er nog op enz.. Ik wil dus een steriele account aanmaken met zo weinig mogelijk progs enz erop. Hoe kan ik dit het beste doen? Hartelijk dank,
Link naar reactie
[quote:a0f8ea1efc="Edmond Varwijk"]Daar ga je toch geen hele dualboot voor maken. Gewoon dat andere account minder rechten geven en overal wachtwoorden op, ook op het Administrator account (onder XP standaard blanco wachtwoord, in te stellen via Veilige Modus). groetjes Edmond[/quote:a0f8ea1efc]Zelfs dan heb je van die lui die je pc kunnen molestreren.
Link naar reactie
ik heb nu naast windows xp home edition , windows xp professional proberen te installeren. Ik krijg een bootmenu echter zodra ik ik kies voor de windows xp professional setup krijg ik de volgende fout: volgende bestand ontbreek: windows-hoofdmap/system32/hal.dll Installeer dit bestand opnieuw What next ?
Link naar reactie
Je hebt WinXP Professional [i:3ad4abdb53]proberen[/i:3ad4abdb53] te installeren? Hoe dan? Op welke partitie, en is de installatie gelukt? Het ontbreken van hal.dll wijst op een boot.ini die naar een verkeerde partitie verwijst (althans een locatie waar geen Windows op staat). Probeer eerst even duidelijk aan te geven wat je hebt gedaan, waar Professional nu staat, en schrijf hier even de inhoud van het bestand boot.ini zodat we dat kunnen controleren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...