Ga naar inhoud

windows instellingen overzetten werkt niet

Aanbevolen berichten

Ik probeer alle instellingen van mn ene PC naar mn andere -nieuw geinstalleerde- PC over te zetten, maar dat werkt niet echt. Ik heb t al via netwerk, via netwerklocatie, via andere mappen, via diskette en via externe HD geprobeerd, maar steeds krijg ik te horen dat de locatie niet gevonden wordt of dat daar geen informatie staat. Ik heb niet echt zin om op die andere PC alles handmatig in te stellen, wie heeft nog een idee? NB ik wil niet de gehele schijf kopieren
Link naar reactie
[quote:c04fd8ccac="marientje"]Ik probeer alle instellingen van mn ene PC naar mn andere -nieuw geinstalleerde- PC over te zetten, maar dat werkt niet echt. Ik heb t al via netwerk, via netwerklocatie, via andere mappen, via diskette en via externe HD geprobeerd, maar steeds krijg ik te horen dat de locatie niet gevonden wordt of dat daar geen informatie staat. Ik heb niet echt zin om op die andere PC alles handmatig in te stellen, wie heeft nog een idee? NB ik wil niet de gehele schijf kopieren[/quote:c04fd8ccac]de beste Windows is GEEN Windows. waarom dan geen linux :lol:
Link naar reactie
[quote:7eeb92083e="marientje"]Ik probeer alle instellingen van mn ene PC naar mn andere -nieuw geinstalleerde- PC over te zetten[/quote:7eeb92083e]Over welk soort instellingen heb je het dan? In mijn optiek kun je beter even wat tijd steken om die verse install naar jouw wensen in te stellen want het overzetten van instellingen van de ene naar de andere PC betekent in mijn ogen ook dat je eventuele fouten overzet en daar kan je wel eens spijt van krijgen :wink:
Link naar reactie
Dat hele Windows (mag je dat wel met een hoofdletter typen ^^?) "Bestanden en instellingen overzette" gebeuren werkt bij niemand, gewoon vergeten, want hij zet de meest onzinnige dingen over als je hem al wel werkend krijgt, en de logische dingen laat hij achter. //Plextor: Aan het fotosoepen ^^?
Link naar reactie
[quote:20bc288701="Lodyx"]Dat hele Windows (mag je dat wel met een hoofdletter typen ?) "Bestanden en instellingen overzette" gebeuren werkt bij niemand, gewoon vergeten, want hij zet de meest onzinnige dingen over als je hem al wel werkend krijgt, en de logische dingen laat hij achter. [/quote:20bc288701] :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...