anoniem Geplaatst: 15 mei 2005 Delen Geplaatst: 15 mei 2005 Ik probeer alle instellingen van mn ene PC naar mn andere -nieuw geinstalleerde- PC over te zetten, maar dat werkt niet echt. Ik heb t al via netwerk, via netwerklocatie, via andere mappen, via diskette en via externe HD geprobeerd, maar steeds krijg ik te horen dat de locatie niet gevonden wordt of dat daar geen informatie staat. Ik heb niet echt zin om op die andere PC alles handmatig in te stellen, wie heeft nog een idee? NB ik wil niet de gehele schijf kopieren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2005 [quote:c04fd8ccac="marientje"]Ik probeer alle instellingen van mn ene PC naar mn andere -nieuw geinstalleerde- PC over te zetten, maar dat werkt niet echt. Ik heb t al via netwerk, via netwerklocatie, via andere mappen, via diskette en via externe HD geprobeerd, maar steeds krijg ik te horen dat de locatie niet gevonden wordt of dat daar geen informatie staat. Ik heb niet echt zin om op die andere PC alles handmatig in te stellen, wie heeft nog een idee? NB ik wil niet de gehele schijf kopieren[/quote:c04fd8ccac]de beste Windows is GEEN Windows. waarom dan geen linux :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2005 [quote:7eeb92083e="marientje"]Ik probeer alle instellingen van mn ene PC naar mn andere -nieuw geinstalleerde- PC over te zetten[/quote:7eeb92083e]Over welk soort instellingen heb je het dan? In mijn optiek kun je beter even wat tijd steken om die verse install naar jouw wensen in te stellen want het overzetten van instellingen van de ene naar de andere PC betekent in mijn ogen ook dat je eventuele fouten overzet en daar kan je wel eens spijt van krijgen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2005 @plextor: ik draai op mn laptop Linux, maar de rest van mn familie wil nog steeds met Windows blijven werken, en ik mag dan steeds de fouten oplossen... @smeenk: naja, dat zal dan wel. Dan moet ik t maar handmatig gaan doen voor 4 accounts... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2005 Dat hele Windows (mag je dat wel met een hoofdletter typen ^^?) "Bestanden en instellingen overzette" gebeuren werkt bij niemand, gewoon vergeten, want hij zet de meest onzinnige dingen over als je hem al wel werkend krijgt, en de logische dingen laat hij achter. //Plextor: Aan het fotosoepen ^^? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2005 [quote:20bc288701="Lodyx"]Dat hele Windows (mag je dat wel met een hoofdletter typen ?) "Bestanden en instellingen overzette" gebeuren werkt bij niemand, gewoon vergeten, want hij zet de meest onzinnige dingen over als je hem al wel werkend krijgt, en de logische dingen laat hij achter. [/quote:20bc288701] :lol: :lol: :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen