anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Delen Geplaatst: 19 april 2005 Als ik via "start" naar "alle programma`s" ga, krijg ik een hele lijst met programma`s te zien. Nu wil ik graag voor een aantal van deze programma`s een nieuwe map maken, zodat alles wat overzichtelijker wordt (bv alle office-proramma`s in 1 map zetten). Ik gebruik windows xp, maar weet niet hoe ik dit moet doen. Kan iemand mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Rechter muisknop op start, en dan verkennen. Nu kan je alles in mapjes plaatsen. En evt mapjes aanmaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Ik kan een map maken, maar niet de icoontjes uit het start-alle programma`s naar die map krijgen. Wel kopieren maar niet via knippen en plakken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Neej ik zag het. En als je het dan is via dit pat doet X:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's . En dan is X de schijfletter van windows. Met een combinatie van die twee moet het lukken. Dat heeft te maken met het feit dat windows sommge programma's installeert alleen voor jouw. Maar dit heeft weinig zin als er niet meer gebruikers zijn aangemaakt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Het is gelukt. Bedankt voor de info. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen