Ga naar inhoud

Win NT - bureaublad-achtergrond centreren lukt niet


Aanbevolen berichten

Als ik een foto als bureaublad-achtergrond wil gebruiken en ik selecteer bij "weergeven": "naast elkaar", dan krijg ik mijn foto als achtergrond. Maar als ik "centreren" kies dan zie ik wel de foto correct gecentreerd als voorbeeld in het scherm "eigenschappen voor beeldscherm - achtergrond", maar niet als eigenlijke achtergrond, daar heb ik gewoon het standaardkleur achtergrond. Active Desktop is ingeschakeld. Iemand enig idee?
Link naar reactie
Dat probleem heb ik met de computer op het werk. Bij mij thuis (Windows 2000) gaat het probleemloos. Beide hebben een 17" scherm en werken op 1024 X 768. De foto is ook ruim groter dan het bureaublad want als ik "naast elkaar" selecteer dan krijg ik een achtergrond met maar ongeveer 1/4 van de foto (linkerbovenhoek). Gewoon het middelste deel van de foto, dus "gecentreerd", zoals bij mij thuis zou natuurlijk mooier zijn...
Link naar reactie
Beste moderators, aangezien het waarschijnlijk wel een probleem van pixels en dergelijke betreft, zou het niet beter zijn om deze topic naar "Grafisch" te verplaatsen? Misschien dat er daar iemand het antwoord weet? [color=red:e0459bba6d]@: Vooreerst maar hier. Tis een Windows probleem, Grafisch is voor fotobewerking, beeldbewerking, daar heeft dit niets mee van doen.[/color:e0459bba6d]
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:add16265c2="patrickda"]Is er hier dan niemand die mij kan helpen?[/quote:add16265c2] [quote:add16265c2="Edmond Varwijk"]Schakel AD eens uit (D van Desktop, niet Directory ;) . Welke IE versie heb je? Wat als je eens een andere prent pakt, werkt het dan wel?[/quote:add16265c2] Er waren best mensen bereid om jou te helpen, maar dan helpt het natuurlijk wel als je antwoord geeft op vragen die je gesteld worden :wink:
Link naar reactie
Ben het wel eens met de vorige, ik stel een vraag om zo tot een oplossing te komen, krijg ik geen antwoorden. Anyway, volgens mij herinner ik me dat hiervoor een tooltje in de NT Resource Kit zat. Ben al aanhet bladeren (in het boek) maar zie em zo snel niet. Maar volgens mij wel. Wil later vandaag nog een NT4 Virtuele Machine gaan installeren, mogelijk kan ik je dan beter helpen. groetjes Edmond
Link naar reactie
OK, sorry, maar ik ging ervanuit dat ik die antwoorden al gegeven had zonder dit nog eens na te kijken. AD uit- of ingeschakeld maakt geen verschil. IE 6.0. Het gebeurt niet met alle foto's, hoewel de bestanden eigenlijk nagenoeg dezelfde zijn, dus soort (b.v. .jpg), resolutie en bestandsgrootte.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...