Ga naar inhoud

harddisk,of windows geeft probleem


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb de laatste tijd ontzettend veel problemen met mijn 80gb Maxtor harddisk. Hij deed het de hele tijd goed, maar opeens liep mijn pc heel vaak vast, en startte de pc af en toe niet goed op. Soms gebeurt het ook dat ik ineens niet meer in de schijf kan komen via windows . Ook gebeurt het regelmatig dat windows een "Checkdisk" op de schijf loslaat, waarna hij het wel gewoon weer doet. Ik heb ook zo het vermoeden dat het niet aan de harddisk ligt, maar aan Windows De schijf is zo te zien niet kapot, geeft namelijk geen raar geluid, en allerlei programmatjes zoals "Powermax, en HDDlife" zeggen dat de schijf "error free" is. Ik heb Windows XP SP2 english edition, en de pc (mede door dit probleem) tijdelijk niet overklokked, maar normaal dus wel. Wie weet wat dit probleem(tje) ineens heeft veroorzaakt.
Link naar reactie
Ik zou even de systeem logging bekijken via: Klik met rechtermuistoets op [b:c2e7a09a56]Deze Computer[/b:c2e7a09a56] en daar te kiezen voor : [b:c2e7a09a56]beheren[/b:c2e7a09a56] > Zoek bij systeem logging naar fouten (met rood kruisje), of kijk bij het onderdeel applicaties. Kies op een fout-regel met rechtermuistoets en kies eigenschappen. Misschien komt hier de oorzaak aan het licht :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...