Ga naar inhoud

xp start niet door

anoniem

Aanbevolen berichten

Nee Matel dat is ook het probleem. Ik kon eerder ook al niet opstarten in de veilige modus. Ik kan nu alleen nog wat proberen met de xp cd. Als ik die erin doe kan ik kiezen uit 1. installeren 2. druk op R om te herstellen of repareren 3. afsluiten. Als ik nu installeren kies? wat gebeurt er dan? Krijg ik dan nog een menu om wat te proberen of ben ik alles kwijt? Alvast dedankt voor het meedenken. Groet Baggertje
Link naar reactie
:D Gelukkig probleem opgelost, en het antwoord stond in de faq van comp totaal zelf. Op een geformatteerde floppy de bestanden NTLDR en NTDETECT.COM van de xp cd zetten en dan de comp met deze flop opstarten. Dan gebruikt xp deze bestanden om op te starten en draait alles weer en kan je de fout die gemaakt is weer in msconfig herstellen. Dit allemaal gedaan en alles draait weer als vanouds . :P :P :P
Link naar reactie
[quote:a59125ee78="Baggertje"]:D Gelukkig probleem opgelost, en het antwoord stond in de faq van comp totaal zelf. Op een geformatteerde floppy de bestanden NTLDR en NTDETECT.COM van de xp cd zetten en dan de comp met deze flop opstarten. Dan gebruikt xp deze bestanden om op te starten en draait alles weer en kan je de fout die gemaakt is weer in msconfig herstellen. Dit allemaal gedaan en alles draait weer als vanouds . :P :P :P[/quote:a59125ee78] Dat stond ook op deze site http://www.webtree.ca/windowsxp/repair_xp.htm#How%20to%20access%20Last%20Known%20Good%20Configuration:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...