Ga naar inhoud

Genuine Advantage... Zeg het werkt niet echt he?

anoniem

Aanbevolen berichten

Oke ik hoop dat dit mag... Maar ik heb dus een illegale Windows XP, met als rede dat ik hier 4 PCs van boven de 2.0 Ghz heb staan en daar toch echt WinXP op moet... Nu dacht ik, laat ik voor de grap eens dat Genuine Advantage-programma doen om te kijken wat er gebeurd als hij erachter komt dat hij illegaal is... Maar wat blijkt: [i:dcdbcc9e44]Dank dat u gebruik gemaakt hebt van de Windows Validation Assistant, waaruit blijkt dat uw Windows-productcode geldig is. [/i:dcdbcc9e44] Euuuuuu, "WTF" is mischien wel de beste uitspraak op zon moment... Werkt het nog niet goed of heb ik gewoon geluk dta hij mij er niet tussenuit pikt? :wink:
Link naar reactie
[quote:400af43ccd]Thank you for running the Windows Validation Assistant, it appears that your Windows product key is valid. This is a strong indicator that your operating system is genuine, however the Windows Validation Assistant cannot make a final determination. To verify that you received a genuine Certificate of Authenticity and software CD, compare your anti-piracy features in the next section. [/quote:400af43ccd] Krijg ik te zien, en ik heb de *minder legale* corporate versie geïnstalleerd... de enige illegale hier thuis... Ik denk dat jij dus waarschijnlijk ook de corporate versie hebt geïnstalleerd, die zijn voor bedrijven, en deze hebben dus veel computers, met dezelfde key :)
Link naar reactie
[quote:1f5711c3ee="Safihre"]ik heb dus een illegale Windows XP, met als rede dat ik hier 4 PCs van boven de 2.0 Ghz heb staan en daar toch echt WinXP op moet...[/quote:1f5711c3ee] Heb je deze ook op een blauw tegeltje? Of een t-shirt? Andere varianten die binnenkort leverbaar worden: "ik heb een gestolen auto want ik moet dagelijks naar mijn werk" "ik betaal de kapper nooit want mijn haar groeit vanzelf" "ik werk toch voor de baas dus ik hoef ook geen salaris" dream on, groetjes Ed
Link naar reactie
[quote:797a230115="Edmond Varwijk"]Andere varianten die binnenkort leverbaar worden: "ik heb een gestolen auto want ik moet dagelijks naar mijn werk" "ik betaal de kapper nooit want mijn haar groeit vanzelf" "ik werk toch voor de baas dus ik hoef ook geen salaris" dream on, groetjes Ed[/quote:797a230115]Whahahhahaha :lol: :lol: Oke wat vind je vind je van deze: "Ik ben 15 en heb dus geen geld om een echte versie te kopen" (maar wel om een videokaart van 450,- te kopen :P ) Maar wees gerust, ik gebruik vooral WinXP X86-64 Bits Edition RC2 en dies dus wel legaal :P Maar ik heb idd die corporate versie denk ik, ik hoef hem ook niet te activeren na een nieuwe install.
Link naar reactie
[quote:814774f5c0="Peter Vooges"]Weliswaar gedeeltelijk off-topic, maar heeft Microsoft in Nederland al plannen om met een soort family-license te komen, zodat er 3 of 4 PC 's tegen een wat vriendelijker tarief op XP kunnen draaien. Zoiets zou in de strijd tegen het illegale gebeuren een aardige stap zijn.[/quote:814774f5c0] Dat is ook de reden dat ik op me laptop de illegale pro versie heb draaien, Maar ik heb hier thuis dus al een legale windows xp home edition licentie liggen... Dit vind ik eigelijk onzin, je gaat software toch niet meer dan 1x kopen voor thuisgebruik :-? overgens heb ik bij de laptop nog een legale home key gekregen... dus hier thuis heb ik 2 legale home edition licenties... :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...