anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Delen Geplaatst: 20 februari 2005 Hoi allemaal Als je de PC een tijdje niet gebruikt dan sluit hij de gebruiker af, ofwel, je krijgt dan weer het scherm met gebruikers en moet eerst weer op een gebruiker klikken om verder te gaan. Hoe zet ik dit uit ? grt, FX Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 Klik met de rechter muisknop ergens op het bureaublad (niet op 1 van de iconen) en kies "Eigenschappen". Bij het tabblad "Schermbeveiliging" kan je de instellingen aanpassen die te maken hebben met o.a. energiebesparing, maar ook met de wijze waarop de PC na enige tijd wordt achtergelaten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 Beste Herman Daar heb ik ook al wat rond gekeken, maar ik kom dan niet verder. Met [quote:85fd734fab]Bij het tabblad "Schermbeveiliging" kan je de instellingen aanpassen die te maken hebben met o.a. energiebesparing, maar ook met de wijze waarop de PC na enige tijd wordt achtergelaten. [/quote:85fd734fab] kom ik dus niet verder. Het is gewoon vreselijk balen dat mijn computer ineens overschakeld naar het scherm met gebruikers als je even niets doet, dat willen we dus niet. In ieder geval bedankt voor je reactie, maar ik noet meer aangegeven krijgen omdat ik het gewoon niet zie, ook met help kom ik niet verder. grt, FX Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 Aangezien je niet vertelt [u:5f586b989e]waarom[/u:5f586b989e] je niet verder komt, kijk eens naar dit plaatje: [img:5f586b989e]http://www.wepsite.net/ludoo/FX.jpg[/img:5f586b989e] ([url]http://www.wepsite.net/ludoo/FX.jpg[/url]) Heb je die opties al eens uitgevinkt? Wat gebeurt er als je de pc eeen tijdje niet gebruikt? Komt de screensaver dan, of gaat ie stand-by? Of gebeurt er verder helemaal niets? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 je kan volgens mij ook ergens "begin scherm weergeven" aanvinken, vink dit dus niet aan, en je krijgt het scherm met de gebruikers niet meer te zien... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2005 Beste Herman en andere Onder beeldscherm stond "Welkomstvenster" aangevinkt. Ik zocht meer in de trend van gebruikers en gebruikers instellingen. En welkomstvenster (bij beeldscherminstellingen) is iets waarvan ik dacht dat het er niet mee te maken had. Maar fijn dat jullie mij hebben geholpen, ik vond het erg irritant dat de PC overschakelde naar het scherm met de gebruikers. Allen hartelijk dank, grt FX Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen