Ga naar inhoud

Automatisch verversen internetpagnia's

anoniem

Aanbevolen berichten

Klein vraagje: Bestaat er een mogelijkheid om internetpagina's automatische te laten vernieuwen, bijv. iedere 5 of 10 minuten? Ik ben geloof ik alle instellingen van Internet Explorer langsgelopen, maar heb niets van dien aard kunnen vinden. Als het niet in IE kan, dan misschien wel in een andere browser? Bijv. Firefox? Alvast bedankt, -Kees
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Een [b:41a7f9bf2d]boek[/b:41a7f9bf2d]? [b:41a7f9bf2d]Gekocht[/b:41a7f9bf2d]!? Voor zoeits lijkt me dat wel erge zonde van je tijd, had je beter even op internet kunnen zoeken was je er ook zo uit geweest en was het gratis. //SDK : Het gaat hier niet om zijn eigen site, dus hoe wou je je script dan actief houden?
Link naar reactie
[quote:d2d0343a0e="Lodyx"]Een [b:d2d0343a0e]boek[/b:d2d0343a0e]? [b:d2d0343a0e]Gekocht[/b:d2d0343a0e]!? Voor zoeits lijkt me dat wel erge zonde van je tijd, had je beter even op internet kunnen zoeken was je er ook zo uit geweest en was het gratis. //SDK : Het gaat hier niet om zijn eigen site, dus hoe wou je je script dan actief houden?[/quote:d2d0343a0e] heel simpel... gewoon een frame pagina maken met als body een koppeling (dus dat je de pagina ziet) naar de pagina die je wil vervolgens in de header van de frames pagina een refresh script proppen (heb dat op mijn clansite zal ff zoeke)
Link naar reactie
[code:1:ce4d175545]<script> <!--code by thedarkprince aka darksoul aka sdk ~ www.dccclan.tk ~www.dccserver.tk //> <!-- //tijd in: "minuten:secondes" Minuut ratius van 0 toti oneindig. Secondes van 0 to 59 var limit="0:20" if (document.images){ var parselimit=limit.split(":") parselimit=parselimit[0]*60+parselimit[1]*1 } function beginrefresh(){ if (!document.images) return if (parselimit==1) window.location.reload() else{ parselimit-=1 curmin=Math.floor(parselimit/60) cursec=parselimit%60 if (curmin!=0) curtime=curmin+" minutes and "+cursec+" seconds left until page refresh!" else curtime=cursec+" seconds left until page refresh!" public.status=curtime setTimeout("beginrefresh()",1000) } } window.onload=beginrefresh //--> </script> <frameset frameborder="0" border="0" framespacing="0" rows="*,1"> <frame name="public" src="http://jochem.elixant.com/dcc/server/"> <noframes> </head> <body> Get yourself an upgrade. You need to support frames </body> </html>[/code:1:ce4d175545]graag credits behouden... :wink: btw http://jochem.elixant.com/dcc/server/ vervangen door willekeurige site
Link naar reactie
je kan een ip adres niet meetellen voor x minuten, jammer genoeg betekent een ip adres niet dezelfde gebruiker (bijvoorbeeld bij bedrijven, scholen, universiteiten etc hebben allemaal hetzelfde adres maar er kunnen 500 dezelfde mensen tegelijkertijd op internet) maar denk niet dat de mods blij zijn met dit in forum OS Windows :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...