anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Delen Geplaatst: 20 februari 2005 Klein vraagje: Bestaat er een mogelijkheid om internetpagina's automatische te laten vernieuwen, bijv. iedere 5 of 10 minuten? Ik ben geloof ik alle instellingen van Internet Explorer langsgelopen, maar heb niets van dien aard kunnen vinden. Als het niet in IE kan, dan misschien wel in een andere browser? Bijv. Firefox? Alvast bedankt, -Kees Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 dat kan ook met [url=http://www.winferno.com/secureie.aspx]Secure IE 2004[/url] en [url=http://www.winferno.com/help/SecureIE2004/refresh_web_pages.aspx]zie hier[/url] maar ook met firefox Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2005 Bedankt voor je tip! Omdat ik Secure IE apart zou moeten aanschaffen en installeren geef ik de voorkeur aan Firefox. Alleen heb ik daarin de optie om automatisch te kunnen verversen niet kunnen vinden. Heb ik daar een aparte plug-in voor nodig ofzo? Groeten, -Kees Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2005 er was ook een programma dat steeds je favo sites checkte op updates en als er een update was dit laat weten. Staat nog wel ergens bij software op www.computertotaal.nl je kan natuurlijk ook gewoon zelf een script maken (met javascript vrij simpel) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2005 Javascript ben ik nog niet machtig, maar ik heb er net eergisteren een boek over gekocht. Ik ben benieuwd of het daar in staat. Zal Computer!Totaal ook eens checken. Bedankt, -Kees Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2005 Een [b:41a7f9bf2d]boek[/b:41a7f9bf2d]? [b:41a7f9bf2d]Gekocht[/b:41a7f9bf2d]!? Voor zoeits lijkt me dat wel erge zonde van je tijd, had je beter even op internet kunnen zoeken was je er ook zo uit geweest en was het gratis. //SDK : Het gaat hier niet om zijn eigen site, dus hoe wou je je script dan actief houden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2005 [quote:d2d0343a0e="Lodyx"]Een [b:d2d0343a0e]boek[/b:d2d0343a0e]? [b:d2d0343a0e]Gekocht[/b:d2d0343a0e]!? Voor zoeits lijkt me dat wel erge zonde van je tijd, had je beter even op internet kunnen zoeken was je er ook zo uit geweest en was het gratis. //SDK : Het gaat hier niet om zijn eigen site, dus hoe wou je je script dan actief houden?[/quote:d2d0343a0e] heel simpel... gewoon een frame pagina maken met als body een koppeling (dus dat je de pagina ziet) naar de pagina die je wil vervolgens in de header van de frames pagina een refresh script proppen (heb dat op mijn clansite zal ff zoeke) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2005 [code:1:ce4d175545]<script> <!--code by thedarkprince aka darksoul aka sdk ~ www.dccclan.tk ~www.dccserver.tk //> <!-- //tijd in: "minuten:secondes" Minuut ratius van 0 toti oneindig. Secondes van 0 to 59 var limit="0:20" if (document.images){ var parselimit=limit.split(":") parselimit=parselimit[0]*60+parselimit[1]*1 } function beginrefresh(){ if (!document.images) return if (parselimit==1) window.location.reload() else{ parselimit-=1 curmin=Math.floor(parselimit/60) cursec=parselimit%60 if (curmin!=0) curtime=curmin+" minutes and "+cursec+" seconds left until page refresh!" else curtime=cursec+" seconds left until page refresh!" public.status=curtime setTimeout("beginrefresh()",1000) } } window.onload=beginrefresh //--> </script> <frameset frameborder="0" border="0" framespacing="0" rows="*,1"> <frame name="public" src="http://jochem.elixant.com/dcc/server/"> <noframes> </head> <body> Get yourself an upgrade. You need to support frames </body> </html>[/code:1:ce4d175545]graag credits behouden... :wink: btw http://jochem.elixant.com/dcc/server/ vervangen door willekeurige site Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 sdk, Helemaal gelukt, hartstikke bedankt! Groeten, Kees Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 np, hoop alleen niet dat de site die jij ververst een teller heeft die doortelt als je refresht want dan kloppen z'n stats niet meer :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 Tja, da's dan jammer. Ik heb trouwens begrepen dat je (goede) tellers zó kunt instellen dat ze een bepaalde bezoeker alleen maar weer meetellen als die de site geudrende een bepaalde in te stellen tijd niet opnieuw heeft bezocht. -Kees Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 je kan een ip adres niet meetellen voor x minuten, jammer genoeg betekent een ip adres niet dezelfde gebruiker (bijvoorbeeld bij bedrijven, scholen, universiteiten etc hebben allemaal hetzelfde adres maar er kunnen 500 dezelfde mensen tegelijkertijd op internet) maar denk niet dat de mods blij zijn met dit in forum OS Windows :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 Tja... Laten we de discussie dan maar gauw stoppen. Overigens zal ik niet veel gebruik maken van de optie, zeker niet nu ik weet wat de consequenties kunnen zijn. Groeten en nogmaals bedankt, Kees Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen