anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Delen Geplaatst: 19 februari 2005 Overal al gezocht maar kan het (nog) niet vinden. Mijn scanner is kapot gegaan tijdens het scannen. Ik kreeg een blauw scherm. Sindsdien duurt het opstarten vele minuten. Als hij eenmaal opgestart is werkt alles gewoon weer zoals vanouds en razendsnel. Ik heb alle software van de scanner verwijders, in msconfig uitgezet etc. Ook in het register gekeken of ik nog wat kon vinden over de scanner en weggehaald. Toch blijft het opstarten minutenlang duren, eerst met het logo van Intel pentium 4 op het scherm. Als hij dan doorloopt met het opstartscherm van XP duurt dat ook weer een hele tijd. Systeem: p4 3.00 Mhz, xphome, 1 ghz intern. Waar zou ik nog meer naar moeten kijken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2005 Werkt alle hardware wel naar behoren? Mogelijk met Hijaakthis een rapport hier plaatsen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2005 Misschien de poort waar de scanner op aangesloten zat? Of anders de USB controller? Probeer eens een andere poort. Of probeer de scanner eens op een andere computer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 Heb je al de scanner al verwijderd onder Configuratiescherm - Systeem - Hardware - Apparaatbeheer Sjaak Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen