anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Delen Geplaatst: 18 februari 2005 Met enig schaamrood op de kaken omdat de vraag aan mij werd gesteld en ik niet direct een correct antwoord weet omdat ik me er nog nooit mee bezig gehouden heb: XP: Hoe kan ik de snelkoppeling naar "Verkenner" een instructie meegeven dat-ie (bij voorbeeld) "D:" (met onderliggende mappen) opent i.p.v. C:? (De instructie is nu: %Homedrive%%Homepath%) ME: Hier staat uitsluitend de instructie "C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE" in de snelkoppeling eigenschappen. Is hier ook nog iets "stuurbaar"? Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 Je kunt hierover enige informatie vinden op de site van de maker: www.microsoft.com . Even zoeken op: windows explorer. Of op www.microsoft.nl voor in het Nederlands. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 Voor XP heb ik inderdaad wat kunnen vinden. Voor ME helaas niet! Merkwaardig...... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 Kwestie van zoeken. Gebruik je deze: 'windows explorer command-line switches' woorden als zoekterm, dan vind je op www.microsoft.com een pagina die o.a. slaat op Windows ME. (Ik gebruik Engels-talige software.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 Bingo! Ik ben een slecht zoeker!!! :oops: Dank en groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 Al doende leert men. :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen