anoniem Geplaatst: 15 februari 2005 Delen Geplaatst: 15 februari 2005 Hallo Ik heb het volgend probleem met mijn Desktop computer Win XP Prof (configuratie zie signatuur ) Ik kan niet meer afsluiten via: Start /Afsluiten/ Afsluiten alsook schermbeveilinging werkt niet meer. Somtijds na drie pogingen lukt het mij om af te sluiten. Heeft iemand een oplossing ? Dank bij voorbaat Configuratie: Chieftec BX-01SL 360w AMD64bit 3200+ 939 MB Asus A8V Deluxe /Floppy zwart 1.44 2 X 120 Gb 8 MB Maxtor Serial Ata Sata 2 x 512 Mb DRR400/Asus V9520 DVD-RW Nec ND 3500/Geluidskaart aan boord/Netwerk on board Wifi 802 11g/IIyama Vision 17"/Case Cooler Sil Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2005 Wat gebeurt er precies? Loopt-tie vast? Zoja op welk moment? Start die opnieuw op? Of reageert je computer niet op het knopje uitschakelen? Restart die trouwens goed? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2005 [quote="roy_startpag"]Wat gebeurt er precies? Loopt-tie vast? Zoja op welk moment? Start die opnieuw op? Of reageert je computer niet op het knopje uitschakelen? Restart die trouwens goed?[/quote @roy-startpag Computer werkt en start terug normaal op. Kan ook normaal afsluiten via het knopje Alleen wanneer ik normaal wil via windowsafsluiten via Start/afsluiten/afsluiten gaat niet Somtijds bij drie poging gaat het wel alsook via Ctrl/Alt/del lukt het ook. Screen saver werkt ook niet meer. Ik heb wel gisteren een nieuwe printer Canon 4000 IP met zijn tools geinstalleerd. Computer is 3 weken oud. MVG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2005 Is het sinds dat je de printer geïnstalleerd hebt? Verwijder dan ff de drivers en tools en probeer het dan opnieuw. Probeer daarna er achter te komen of het de tools of drivers zijn. Door alleen de driver te installeren als dat mogelijk is. Komt het probleem terug, dan installeer ff de nieuwe drivers. Deze kun je downloaden op internet, bij de fabrikant. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2005 [quote:4acb37ad54="roy_startpag"]Is het sinds dat je de printer geïnstalleerd hebt? Verwijder dan ff de drivers en tools en probeer het dan opnieuw. Probeer daarna er achter te komen of het de tools of drivers zijn. Door alleen de driver te installeren als dat mogelijk is. Komt het probleem terug, dan installeer ff de nieuwe drivers. Deze kun je downloaden op internet, bij de fabrikant.[/quote:4acb37ad54] roy_startpag Het probleem is opgelost De boosdoener was iTouche versie 2.15 tools voor mijn toetsenbord Logitech. Het probleem is ook gekend bij Logitech ik heb versie 2.22 geinstalleerd en er zijn momenteel geen problemen meer. U had mij aan het denken gezet in verband de driver van mijn nieuwe printer. Bedank voor uw info. MVG :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen