Ga naar inhoud

hotmail : runtime error 404

anoniem

Aanbevolen berichten

aloha, de desktop van pa doet moeilijk; de ingestelde startpagina met Hotmail levert een 404-code op. Instellen van ander startpagina vormt geen probleem , maar wanneer er naar Hotmail wordt gegaan, levert het automatisch een 404-code op. De internet-E is van het bureaublad verwijderd (handmatig, weet niet waarom) Het volgende bericht krijg ik te zien als ik Hotmail wil zien : [i:e525c7bf7d]Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly. Requested Url: /secure/start[/i:e525c7bf7d] in de Url staat alles gewoon "correct" gespeld, dus lijkt het inderdaad een om een verwijdering te gaan van enkele files. Wat kan/moet ik doen om mijn hotmail-pagina weer te ontvangen en belangrijker ; hoe kan ik mijn inbox weer in ?
Link naar reactie
het is bij hotmail 1 grote puinhoop. Heb nu 1 jaar een account. Moet nu steeds inloggen met cijfers en letters, daarna verschijnt dat ik mij aanmelden moet met accountnaam en wachtwoord en daarna weer cijfers en letters. Helpdesk gemaild, melden dat ik instellingen op PC moet wijzigen binnen IE. Als ik bij 2 afzonderlijke vrienden inlog, weer hetzelfde liedje, terwijl zij gewoon op hun pc kunnen inloggen. Helpdesk heeft geen gericht antwoord hierop, het is inderdaad bagger. Kan al 6 dagen niet bij mijn postvak komen.
Link naar reactie
Gmail lijkt ook niet zo bijzonder: Gmail stuurt per ongeluk andermans mail door Uitgegeven: 13 januari 2005 15:08 Laatst gewijzigd: 13 januari 2005 15:11 AMSTERDAM - Twee programmeurs hebben een lek ontdekt in Google's populaire maildienst Gmail. Hierdoor kon elke gebruiker de servers van het bedrijf doorzoeken op informatie over het laatst verzonden bericht van wie dan ook afkomstig. Door een '>' achter een e-mailadres van een geadresseerde te tikken, stuurde de Gmail-server gegevens terug over het laatste mailtje dat via de server was verstuurd. Het lek werd ontdekt door twee programmeurs van een FreeBSD-gemeenschap. Nadat Google woensdag op de hoogte werd gebracht, was het lek binnen enkele uren gedicht. Dit liet een woordvoerder tegenover CNet weten.
Link naar reactie
hier nog een klein foutje van ome bill Core Technologies heeft vandaag een lek ontdekt in de Messenger-software van Microsofts MSN, waarmee met behulp van een buffer overflow een computer overgenomen zou kunnen worden. Het lek bevindt zich in de mogelijkheid om een gebruikersafbeelding weer te geven. Door een specifieke afbeelding te kiezen kan een kwaadwillige een buffer overflow veroorzaken en zo de computer van de chatpartner onder zijn controle krijgen. Doordat de indringer zich toegang verschaft via het gesprek, zou deze aanval onopgemerkt blijven door firewalls, intrusiedetectiesystemen of antivirussoftware. Volgens het bedrijf dat de fout ontdekte zijn meer dan 130 miljoen gebruikers vatbaar voor dit lek. De fout zou zich bovendien niet alleen in MSN Messenger bevinden, maar ook aanwezig zijn in Windows Media Player.
Link naar reactie
[quote:9ab0d93b9e="plextor"]hier nog een klein foutje van ome bill Core Technologies heeft vandaag een lek ontdekt in de Messenger-software van Microsofts MSN, waarmee met behulp van een buffer overflow een computer overgenomen zou kunnen worden. Het lek bevindt zich in de mogelijkheid om een gebruikersafbeelding weer te geven. Door een specifieke afbeelding te kiezen kan een kwaadwillige een buffer overflow veroorzaken en zo de computer van de chatpartner onder zijn controle krijgen. Doordat de indringer zich toegang verschaft via het gesprek, zou deze aanval onopgemerkt blijven door firewalls, intrusiedetectiesystemen of antivirussoftware. Volgens het bedrijf dat de fout ontdekte zijn meer dan 130 miljoen gebruikers vatbaar voor dit lek. De fout zou zich bovendien niet alleen in MSN Messenger bevinden, maar ook aanwezig zijn in Windows Media Player.[/quote:9ab0d93b9e] Waar heb je dat ergens gelezen als ik vragen mag? Welke bron? Kan het niet vinden op internet. BVD, Roy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...